Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus LBX (2024)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenMijn vrouw heeft ook net te horen gekregen dat ze haar Seat Arona mag vervangen, en ze hoeft nog niet elektrisch te gaan.
We gaan deze dus ook eens bekijken ;-)
Hij zal achteraan wel 2 kinderstoelen moeten kunnen herbergen, benieuwd of dat lukt.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Nice! Kinderen achteraan met of zonder stoel zal zeker geen probleem zijn
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenThe proof of the pudding....
Eerst budget maar eens afwachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Base wordt nu aangeboden aan 29990 zie ik. Ni verkeerd
Is dat voor een particulier? Waar heb je dat gehoord, ik zie op de website nog altijd vanaf 33580 staan?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenStond gisteren op de Belgische site maar nu weer weg iddEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenCatalogusprijs van de LBX Base, verminderd met € 2.500 korting en € 1.090 overnamepremie (€500 voor de niet--Base).
Dan komt men netjes onder de € 30.000.
Dit is de particuliere korting voor april. Wat mei brengt, weten we in mei.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ahzo, dat is dus de prijs met korting en niet de officiële. Vreemd dat die overname minder is wanneer je voor een luxueuzer type gaat.
Onlogisch voor de klant, logisch voor de marketingafdeling...
Comment
-
Het wordt hier stillekesaan een Lexus LBX forum.
Wel bizar dat er nu al op een forum over de prijs onderhandeld wordt…
Uit ervaring weet ik dat de enige manier om af te winken van de standaard is door ter plaatse te gaan, en te zorgen dat je 2 dealers hebt (die niet tot dezelfde groep behoren…) die elk hun’beste prijs’ geven.
Meestal moet het verschil komen van de overname, want de rest is toch al vast gelegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHet wordt hier stillekesaan een Lexus LBX forum.
Wel bizar dat er nu al op een forum over de prijs onderhandeld wordt…
Uit ervaring weet ik dat de enige manier om af te winken van de standaard is door ter plaatse te gaan, en te zorgen dat je 2 dealers hebt (die niet tot dezelfde groep behoren…) die elk hun’beste prijs’ geven.
Meestal moet het verschil komen van de overname, want de rest is toch al vast gelegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHet wordt hier stillekesaan een Lexus LBX forum.
Comment
-
Gisteren eens gaan zien in Turnhout. Stond een leuke donkergrijze met cognac interieur. Mijn vrouw was direct verkocht van de looks. Achterbank is idd redelijk krap bemeten maar voldoende voor haar
Ze gaat een relax versie indienen in het wit.
Alternatief zou een Peugeot 2008 E zijn. Dus duidelijke voorkeur voor de Lexus op dit moment.Last edited by Bud Wijzer; 28/04/2024, 20:09.
Comment
Comment