Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lexus LBX (2024)
Collapse
X
-
Er staat momenteel één exemplaar te koop in BE op autoscout: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...order_bucket=22006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenEr staat momenteel één exemplaar te koop in BE op autoscout: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...order_bucket=2
Hoe gek moet je zijn om dat te kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenEr staat momenteel één exemplaar te koop in BE op autoscout: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/lexus-lbx-relax-executive-pack-elektrisch-benzine-zwart-b2b9b6b2-c472-476a-8595-00f93e750e5c?sort=standard&desc=0&lastSeenGuidPres ent=true&cldtidx=1&position=1&search_id=192nnrr8hr x&source_otp=t10&ap_tier=t10&source=listpage_sea rc h-results&order_bucket=2Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
38500€ voor een gepimpte Yaris die niet nieuw is.... en waarop je maar 1 jaar garantie krijgt ipv 2 jaar op een nieuwe...
Hoe gek moet je zijn om dat te kopen?
Hoe zit dat eigenlijk 993TURBO ? Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Op een Lexus of Toyota krijg je normaal mits onderhoud in het net 10 jaar garantie, ook de 2de eigenaar. Ik zie dat hier maar 12 maanden staat, lijkt mij een foutje.
Hoe zit dat eigenlijk 993TURBO ?
Bij een officiële beurt verlengd de waarborg tot de volgende beurt.
Op een occasie van bijv. 5 jaar, kan je dus nog steeds 5 jaar waarborg hebben.
Wettelijk moet er een jaar gegeven worden op een tweedehands, allicht vandaar de vermelding van 1 jaar in de advertentie. Maar ga je met die wagen naar de dealer/erkend service punt, geniet je tot 10 jaar. Dit heb je als klant dus zelf in de hand, maar dus kan er niet zomaar gesproken worden over 10 jaar waarborg.
9 jaar oud en 195.000 km, nooit bij de dealer geweest, en bij stukken garantie verwachten, die ballon gaat (terecht) niet op.
En wat mij betreft is er niets mis met een demowagen hoor. Joyriders komen bij Lexus niet aankloppen. En dan nog, stuk gaan ze toch niet! Dat gaat voor deze "gepimpte Yaris" niet anders zijn.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk BerichtenEn wat mij betreft is er niets mis met een demowagen hoor. Joyriders komen bij Lexus niet aankloppen. En dan nog, stuk gaan ze toch niet! Dat gaat voor deze "gepimpte Yaris" niet anders zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
En wat mij betreft is er niets mis met een demowagen hoor. Joyriders komen bij Lexus niet aankloppen. En dan nog, stuk gaan ze toch niet! Dat gaat voor deze "gepimpte Yaris" niet anders zijn.
Iedereen die een testrit maakt gaat toch eens duwen op dat pedaal en kijken of die een bocht kan nemen.
Of is uw klandizie allemaal 70+?
Dat een auto daar niet kapot van gaat is maar normaal zeker.
Comment
-
Tuurlijk… bij Lexus gaat niemand eens vol gas geven….
Iedereen die een testrit maakt gaat toch eens duwen op dat pedaal en kijken of die een bocht kan nemen.
Of is uw klandizie allemaal 70+?
Dat een auto daar niet kapot van gaat is maar normaal zeker.
Joyriden en eens gas geven lijken mij twee verschillende dingen. Ik zal voortaan wat beter nuanceren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk ken maar één merk waar mensen altijd volgas zitten te geven tijdens de testrit en da's bij Tesla om die acceleratie te ervaren.
Ik doe dat met elke nieuwe auto waar ik ooit in stap. Je wil dat toch eens voelen. Maar ik doe dat niet koud, en ook niet tot gekke toerentallen (toen je nog kon schakelen).
In principe niks mis mee, en dat is ook geen joyriden.
90 gaan rijden in de bebouwde kom etc, dat is joyriden.
Comment
-
Effe een paar posts lezen. Komt niet van mij, maar ik lag wel dubbel.
Comment
-
Op een Tesla fanboy's forum, dat ga je omgekeerd ook wel vinden.
Benieuwd hoelang ze nog gaan lachen?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIk snap alleen niet waarom je zo lamg met die gehate Merc blijft rijden en nog niks besteld hebt?
Toch twijfel?
Zoals ik hier ergens al eerder schreef wil ik dit jaar geen nieuwe auto meer inschrijven, dus ik neem rustig mijn tijd om te bestellen. Ik heb de volgende maanden ook nog een paar verre trips op het programma staan (oa Italië eind volgende week) en doe die liever nog niet met een nieuwe auto.
Na de proefrit was ik overtuigd van de LBX dus waarom zou ik twijfelen.
10 jaar geleden zou ik waarschijnlijk niet zoveel geduld gehad hebben maar ondertussen lukt dat wel
Bestelling volgt voor het eind van het jaar. Wachttijd zou 4 maanden zijn.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Gehate Mercedes? Dat zijn verdorie mijn lievelingsauto's. Ik ben ermee opgegroeid en heb nooit een slechte gehad. Ik haat alleen hun Belgische stealers na al die nare ervaringen van de voorbije jaren.
Zoals ik hier ergens al eerder schreef wil ik dit jaar geen nieuwe auto meer inschrijven, dus ik neem rustig mijn tijd om te bestellen. Ik heb de volgende maanden ook nog een paar verre trips op het programma staan (oa Italië eind volgende week) en doe die liever nog niet met een nieuwe auto.
Na de proefrit was ik overtuigd van de LBX dus waarom zou ik twijfelen.
10 jaar geleden zou ik waarschijnlijk niet zoveel geduld gehad hebben maar ondertussen lukt dat wel
Bestelling volgt voor het eind van het jaar. Wachttijd zou 4 maanden zijn.
Maar eerlijk, als je zo zot staat van Mercedes, en je woont kort bij de Nederlandse of Duitse grens, dan koop je je droomauto toch daar, en kan je daar (of zelfs in Polen), en je laat die in Polen onderhouden.
Die grensdealers weten verdomd goed hoe je een auto moet importeren, en zullen je wel helpen.
Ik ga een stomme dealer toch niet laten bepalen welke auto ik ga kopen zeker.
Comment
-
Ondertussen staan er weer meer laadpalen in Polen en kan je voor een echte EV gaan. Je hebt nog tijd om je te bedenken.
Maar eerlijk, als je zo zot staat van Mercedes, en je woont kort bij de Nederlandse of Duitse grens, dan koop je je droomauto toch daar, en kan je daar (of zelfs in Polen), en je laat die in Polen onderhouden.
Die grensdealers weten verdomd goed hoe je een auto moet importeren, en zullen je wel helpen.
Ik ga een stomme dealer toch niet laten bepalen welke auto ik ga kopen zeker.
Dat weet ik allemaal wel maar ik ben ook toe aan iets anders en heb geen zin in al die rompslomp, onderhoud gebeurde de laatste jaren trouwens ook al bij een Poolse dealer. Vanaf nu bij een bevriende kenner met het juiste gerief
Ik heb in mijn autocarrière meerdere merken gehad. Wij hadden thuis in de familie wel altijd een Mercedes staan maar zelf heb ik ook wel andere merken geprobeerd en dus ben ik weer toe aan een nieuwe uitdaging en daar past die LBX momenteel perfect in
Hierbij mijn persoonlijke autogeschiedenis, dan begrijp je het beter misschien
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment