Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
onze jongste vrouwelijke collega is helemaal vol van deze, dit weekend gaat ze kijken en proefrijden met de electrische 40 omdat ze nog geen 30 op de baan hebben, januari beslissen...benieuwd en trots op haar
onze jongste vrouwelijke collega is helemaal vol van deze, dit weekend gaat ze kijken en proefrijden met de electrische 40 omdat ze nog geen 30 op de baan hebben, januari beslissen...benieuwd en trots op haar
Ik denk wel dat rijden met de 40 niet representatief gaat zijn. Wij hebben normaal gezien onze 40 in januari, mijn broer zijn 30 is voor mei voorzien. Ik kijk er wel naar uit om ze eens naast elkaar deftig te vergelijken.
vrees bij de 30 wel, mss een beetje klein als ze aan kindjes begint we gaan het zien...tesla gaat zijn vernieuwde 3 - das gokken natuurlijk - vlg mij nog niet op prijsniveau van deze brengen, want dan wordt de keuze weer moeilijker...of net niet
Ik zag die daarnet aan de garage staan. Sorry, maar dit is echt niet mooi meer. Schreeuwt heel luid CHINAAAAAAAAAAAA wat mij betreft... Ik vind hem echt uit niet één hoek mooi.
Niets tegen Chinese auto's maar hun design kan ik zelden echt smaken.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
De scenic-e nog vernoemd…maar ze lijkt verkocht
eerste leveringen vanaf maart
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
ze is nog met een eqa 250 gaan rijden...die reed beter voor +- zelfde prijs en het is uiteindelijk die geworden
hoewel ik de volvo uiterlijk wel een jonger imago heeft
Comment