Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De tweede generatie van de Mercedes-AMG GT richt zijn pijlen nog uitdrukkelijker op de Porsche 911, met meer aandacht voor het comfort en de gebruiksvriendelijkheid. Al blijft het natuurlijk een echte sportwagen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ziet er mooi uit. Hopelijk hadden ze bij amg ook een duidelijke visie over wat de gt moet zijn en hoe hij moet rijden. Bij de sl was dat volgens de vele reviews niet het geval
Zou deze toch graag in mijn garage hebben staan. Hoe meer ik kijk hoe meer het jeukt om het huis of app te verkopen zodat ik hiervoor budget vrij krijg :p
Ik vind hem toch mooier zonder die mottige spoiler. 95% van de eigenaars zullen er toch niet mee op circuit gaan, dus vele meerwaarde zal die spoiler niet hebben in dagelijks gebruik.
Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
MERCEDES-AMG GT CONCEPT E PERFORMANCE IS BERESTERKE PLUG-IN
RUIM 800 PK STERK
Mercedes-AMG heeft enigszins stiekem een beresterk studiemodel van de AMG GT aan de wereld getoond. Op een stand bij de IAA in München staat deze Mercedes-AMG GT Concept E Performance; een ruim 800 pk sterke plug-in hybride.
Zonder er breed ruchtbaarheid aan te geven heeft Mercedes-AMG deze rood-zwarte AMG GT Concept E Performance naar buiten gerold en in München geparkeerd. Planet Car News trof de auto daar aan en maakte er een video van, waardoor wij 'm je nu ook kunnen voorstellen. De Mercedes-AMG GT Concept E Performance is het zoveelste hoofdstuk in Mercedes-AMG's plug-in hybride offensief en waarschijnlijk vooral een vervolg op de in 2021 onthulde Mercedes-AMG GT 4-Door 63 S E Performance.
Net als die beresterke vierdeurs plug-in heeft deze Mercedes-AMG GT Coupé een 'ruim 800 pk' sterke hybride aandrijflijn die via een stekker van stroomkracht voorzien kan worden. Dat betekent vrijwel zeker dat het gaat om dezelfde aandrijflijn, waarbij de 639 pk sterke 4.0 biturbo V8 bijval krijgt van een 204 pk sterke elektromotor. Het resultaat is een systeemvermogen van maar liefst 843 pk en een maximumkoppel tot 1.470 Nm. Wellicht zijn de cijfers voor de Mercedes-AMG GT net even wat anders, maar dat zal waarschijnlijk een marginaal verschil zijn.
Dikke kans dat een dergelijke hybride topversie, logischerwijs Mercedes-AMG GT Coupé 63 S E Performance geheten, uiteindelijk werkelijk op de markt komt. Eerder blikte Mercedes-AMG op vergelijkbare wijze vooruit op de plug-in hybride topversie van de Mercedes-AMG C-klasse.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment