Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3 - Facelift (2024)
Collapse
X
-
Netjes. Wel geen ruitewisser- of versnellingshendels meer.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Ik vind em wel ferm verbeterd, met uitzondering van het stuur... jammer dat ze het debacle van het verwijderen van de hendels aan het stuur hebben doorgetrokken tot in de 3 (en straks de Y)... Dit betekent ook dat je moet schakelen via het touchscreen zoals in de S... Maar voor de rest wel een zeer geslaagde update met mooie nieuwe features!Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
(SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phacoid Bekijk BerichtenHad eerder iets gelezen over prijsverlaging. In het artikel staat er daar niets over. Blijft de prijs hetzelfde?
Configureer uw Model 3 | TeslaLast edited by Jocar; 01/09/2023, 17:47.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGeen hendels aan het stuur meer en richtingaanwijzers op het stuur, dan staat deze 3 helemaal onderaan mijn lijst. En hopelijk hebben ze wel iets gedaan aan die knoertharde achterophanging.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
de parkeerhulp via camera gebaseerde software werkt wel vrij goed, dus dat mis ik uiteindelijk toch niet. (hoewel ik het eerst een misser van jewelste vond, toen de software nog niet klaar was)
Die richtingaanwijzers op het stuur.. dat gaat nooit goed werken op een rotonde.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment