Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3 - Facelift (2024)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ondertussen in us verandert biden de bonus omdat de accu te chinees is

Tesla is met alle modellen de meest amerikaanse wagen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Als er ooit al iets zou zijn om me over de streep te trekken dan komt dit heel aardig in de buurt.

Comment

letterlijk alles uit de kast halen biden's administratie om musk stokken in de wielen te steken

Comment

Van de Y zijn er nu echt een pak stockmodellen die met een korting van 7000€ verkocht worden.

Van de 3 is er geen stock.

Overigens heb ik gisteren een ritje in de 3 van mijn zoon gemaakt. Hij heeft de auto 2 weken, en het is de nieuwe highland LR.
          Ik was erg onder de indruk over de vering. Die is nog altijd stevig, maar zelfs comfortabeler dan mijn Y. Ook het geluidsniveau is echt goed geworden, en de afwerking is een grote stap vooruit gegaan.

Comment

hier de stock, maar vanaf 43 is nog geen 35 natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
              Overigens heb ik gisteren een ritje in de 3 van mijn zoon gemaakt. Hij heeft de auto 2 weken, en het is de nieuwe highland LR.
              Ik was erg onder de indruk over de vering. Die is nog altijd stevig, maar zelfs comfortabeler dan mijn Y. Ook het geluidsniveau is echt goed geworden, en de afwerking is een grote stap vooruit gegaan.
              Bij Pearle loopt een promotie 1+2 op nieuwe brilletjes... ze hebben wel geen Tesla-monturen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

letterlijk alles uit de kast halen biden's administratie om musk stokken in de wielen te steken
                Daar gaan we weer!
                De wereld zou beter af zijn met overal Trumpklonen aan het roer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Bij Pearle loopt een promotie 1+2 op nieuwe brilletjes... ze hebben wel geen Tesla-monturen.
                  Ik ben niet de enige die opgemerkt heeft dat de highland echt een stap vooruit is.

Als je dat niet ziet, dan ben je stekeblind, en helpt een bril zelfs niet meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                    Vandaag zijn wel de Uber premium Lexus monturen binnengekomen, elektrisch verschuifbare neuspads met geheugen inbegrepen. Wel geen promotie
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Comment

goed dat hier toch eens wordt gespecifieerd dat tesla superchargers voor elke ev de cheapste en makkelijkst bruikbare zijn met hun app en (meestal) ook allemaal werken (niet toen tesla die dag free charge aanbod aan iedereen !)

Comment

Comment

Kort samengevat: de beste EV is nog beter geworden.

Comment

En mocht Bobo zijn uitspraak over de prijsverlaging uitkomen, dan blijft er geen enkele concurrent over en wordt hij koning in zijn prijssegment. Ik ben benieuwd. Vaak gehoord in dat filmpje dat de afwerking echt een pak beter is, wat het zwakste punt was.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Er waren al een paar redenen waarom ik niet snel een model 3 zou willen, maar het wegvallen van de bedieningshendels zijn een reden waarom ik deze NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT zou kopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Er waren al een paar redenen waarom ik niet snel een model 3 zou willen, maar het wegvallen van de bedieningshendels zijn een reden waarom ik deze NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT zou kopen.
                                        Ik heb er mee gereden, en na 10 min ben je dat gewoon. Er komt ook een AM oplossing die makkelijk kan gemonteerd worden.

Welke EV vind je dan zo veel beter in die prijsklasse?
                                        Een IDx waarvan het opstarten van de navi eindelooooooooooooos duurt?

Comment

Working...
                                        X