Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3 - Facelift (2024)
Collapse
X
-
Ondertussen in us verandert biden de bonus omdat de accu te chinees is
Tesla is met alle modellen de meest amerikaanse wagen
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Van de Y zijn er nu echt een pak stockmodellen die met een korting van 7000€ verkocht worden.
Van de 3 is er geen stock.
Overigens heb ik gisteren een ritje in de 3 van mijn zoon gemaakt. Hij heeft de auto 2 weken, en het is de nieuwe highland LR.
Ik was erg onder de indruk over de vering. Die is nog altijd stevig, maar zelfs comfortabeler dan mijn Y. Ook het geluidsniveau is echt goed geworden, en de afwerking is een grote stap vooruit gegaan.
Comment
-
hier de stock, maar vanaf 43 is nog geen 35 natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenOverigens heb ik gisteren een ritje in de 3 van mijn zoon gemaakt. Hij heeft de auto 2 weken, en het is de nieuwe highland LR.
Ik was erg onder de indruk over de vering. Die is nog altijd stevig, maar zelfs comfortabeler dan mijn Y. Ook het geluidsniveau is echt goed geworden, en de afwerking is een grote stap vooruit gegaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
De wereld zou beter af zijn met overal Trumpklonen aan het roer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Bij Pearle loopt een promotie 1+2 op nieuwe brilletjes... ze hebben wel geen Tesla-monturen.
Als je dat niet ziet, dan ben je stekeblind, en helpt een bril zelfs niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk BerichtenBij Pearle loopt een promotie 1+2 op nieuwe brilletjes... ze hebben wel geen Tesla-monturen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
En mocht Bobo zijn uitspraak over de prijsverlaging uitkomen, dan blijft er geen enkele concurrent over en wordt hij koning in zijn prijssegment. Ik ben benieuwd. Vaak gehoord in dat filmpje dat de afwerking echt een pak beter is, wat het zwakste punt was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenEr waren al een paar redenen waarom ik niet snel een model 3 zou willen, maar het wegvallen van de bedieningshendels zijn een reden waarom ik deze NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT zou kopen.
Welke EV vind je dan zo veel beter in die prijsklasse?
Een IDx waarvan het opstarten van de navi eindelooooooooooooos duurt?
Comment
Comment