Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de tiptoetsen op een induktievuur, verschrikkelijk....mijn cc op stuur ipv stengel net hetzelfde
miele had er nog 1 met draaiknoppen zag ik later, maar bestaat intussen ook niet meer...het went nooit, ook al is reinigen zoveel makkelijker
als het niet goed is, is't niet goed, erken dat toch beste elon....maar hij zet in op fsd zonder stuur en te bedienen pinkers
atag heeft er blijkbaar wel nog 1 en wij ploeteren verder zonder
nu ik weet dat zeilen aftermarket kan en stengels binnenkort ook...top
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
En toch hoeft die ”n” daar niet te staan, het mag maar moet niet.
Mr Perfect weet nu eenmaal alles beter en is foutloos in alles wat hij doet. Ze bestaan dus echt hé en dat zit hier zijn tijd tussen nitwits te verdoen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Tja, dan koop je die AM oplossing hé.
Maar ben je nu echt zo oud of vastgeroest dat je geen verandering meer aan kan?
Je weet toch dat een EV geen koppeling en versnellingsbak heeft hé, en dan je daar geen olie meer moet wisselen.
Ja, ik ben oud. En ja, een Tesla rijdt zalig. Dat onepedal driving is geniaal. Maar het interieur is triestig vormgegeven imo, ik wil geen panodak en al helemaal niet als dat niet geopend kan worden, hij rijdt stug, ik hou niet van de kunststof zetelbekleding en last but not least : ghostbraking. En dat heb ik bij elke Tesla die ik reed meegemaakt. Ook bij de allernieuwste model Y. Dus neen dank u, ik wacht wel ff tot alles op punt staat.
Bij de vernieuwde Tesla Model 3 ontbreekt er nog één versie in het gamma: de Performance. De razendsnelle topversie is in het Spaanse Valencia gezien én gefilmd, en lijkt definitief ‘Plaid’ te gaan heten. Dat belooft wat.
De Tesla Model 3 Plaid rijdt, ogenschijnlijk voor het draaien van video-opnames, rond in en om de beroemde ‘Ciudad de las Artes y las Ciencias’ van Calatrava in Valencia. Omstanders waren zo scherp om het ding te filmen en dankzij de Instagram-accounts van Cochespias en Theprotohunter weten wij nu ook van dit voorval.
Waarom we denken dat dit de Plaid is? Nou, om te beginnen staat het erop. Deze Model 3 heeft het ‘ruitjeskleed’ op de klep dat we eveneens aantreffen bij de Model S Plaid en Model X Plaid, maar dat zou nog een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn. Maar er is meer. Zo spotten we het van de voorgaande Performance-versies bekende spoilertje, zijn er unieke wielen en rode remklauwen.
Bij de Model 3 Performance bij het daarbij wat betreft uiterlijkheden, maar Tesla lijkt nu wat meer moeite te doen om de snelste Model 3 met zijn uiterlijk te onderscheiden. Zo is de voorbumper van de gespotte auto echt anders dan die van een reguliere Model 3. Hij heeft een duidelijke spoilerrand onderaan en twee strakke, maar toch aanwezige verticale openingen in de normaliter vooral erg strakke en lege bumper.
De vermeende Plaid boven, de reguliere Model 3 onder. Let op de vormgeving van de voorbumper, met een extra opening.
Zelfs vanbinnen zijn er unieke onderdelen te zien: de stoelen. Die lijken onder de gefotografeerde hoek niet zoveel anders dan die van de Model 3, maar de achterkant verraadt dat ze dat wel degelijk zijn. Bij een reguliere Model 3 is de achterzijde van de hoofdsteun meebekleed, wat hem in dit geval wit zou moeten maken. De zwarte achterzijde hier verraadt sportiever meubilair, ongetwijfeld uniek voor de Plaid.
Tesla Model 3 'Plaid'.
Dat Tesla zoveel moeite doet om de Model 3 Plaid visueel te onderscheiden van minder rappe uitvoeringen, is best opmerkelijk. Bij de Model S Plaid en Model X Plaid blijft het bij de rode remklauwen en – jawel – de ‘piping’ in de stoelbekleding.
Plaid
Maar wat is dat ook alweer, Tesla Plaid? De naam is een verwijzing naar de snelste stand van een ruimteschip in de parodiefilm Spaceballs. De Tesla Model S Plaid en Model X Plaid verleggen met 0-100-tijden van rond de 2 seconden aardig de grens van wat er mogelijk is op dat vlak, dus de verwachtingen zijn hooggespannen voor de gelijknamige variant van de Model 3. Ongetwijfeld komt er in de toekomst, nadat dit model is vernieuwd, ook een Tesla Model Y Plaid.
Dat het supersnelle topmodel van de Model 3 Plaid als eerste in Europa opduikt, is minder opmerkelijk dan je wellicht denkt. Tesla presenteerde de gefacelifte Model 3 hier als eerste en dat stelde ons in staat om er als één van de eersten mee op pad te gaan. In de VS kennen ze de zogenaamde 'Highland'-versie van de Model 3 inmiddels ook, maar pas sinds kort.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment