Mogelijks rond de 2 sec naar 100? Gestoord
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3 - Facelift (2024)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenMogelijks rond de 2 sec naar 100? Gestoord
Niemand heeft dat nodig, net zoals niemand een M3 competition nodig heeft, maar het gaat bij sommigen toch steken dat ze op papier niet de snelste auto hebben in die klasse.
Een 'gewone' 3 LR gaat al in 4.4s naar 100, dat is op zich al een zieke prestatie voor een 'standaard' auto die jonge managers in hun leasebudget kunnen krijgen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenIs er toch echt wel knapper op geworden.
Comment
-
daarnet testritje gedaan, met RWD highland...
- vering is aanzienlijk zachter geworden, waardoor hij minder sportief stuurt, maar het maakt het het rijden wel aangenamer
- ook stiller, dat maakt het rijden ook aangenamer
- zeer zuinig, zat aan 125 wh/km, met stuk snelweg erbij, RWD moet dus makkelijk 400 km halen op volle batterij
- knoppen op stuur wennen snel, zo slecht is het niet, voor mij geen reden (meer) om hem te laten staan
- eens geprobeerd om van rijstrook te wisselen met autopilot, dit werkt voor geen meter helaas
over het algemeen rijdt hij zalig goed, duidelijke vooruitgang tov vorige model 3, en ook beter dan de Y die hoger en lomper is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtendaarnet testritje gedaan, met RWD highland...
- vering is aanzienlijk zachter geworden, waardoor hij minder sportief stuurt, maar het maakt het het rijden wel aangenamer
- ook stiller, dat maakt het rijden ook aangenamer
- zeer zuinig, zat aan 125 wh/km, met stuk snelweg erbij, RWD moet dus makkelijk 400 km halen op volle batterij
- knoppen op stuur wennen snel, zo slecht is het niet, voor mij geen reden (meer) om hem te laten staan
- eens geprobeerd om van rijstrook te wisselen met autopilot, dit werkt voor geen meter helaas
over het algemeen rijdt hij zalig goed, duidelijke vooruitgang tov vorige model 3, en ook beter dan de Y die hoger en lomper is
Ik gebruik dat nu regelmatig, maar eerlijk, het werkt enkel bij matig verkeer, en dan werkt het gewoon goed.
Comment
-
ja, al heb ik navigate on autopilot niet aangezet.
toen ik op de snelweg pinkte om links in te halen, begon hij aan het maneuver, en stopte er na paar seconden weer mee. ondanks dat er geen verkeer aankwam op de linker rijstrook.
paar keer geprobeerd, altijd hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenja, al heb ik navigate on autopilot niet aangezet.
toen ik op de snelweg pinkte om links in te halen, begon hij aan het maneuver, en stopte er na paar seconden weer mee. ondanks dat er geen verkeer aankwam op de linker rijstrook.
paar keer geprobeerd, altijd hetzelfde.
Comment
-
Comment
-
model 3 highland RWD nu ook te krijgen met korting en 5k overheidspremie... voor 35k staat hij dus op je oprit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenmodel 3 highland RWD nu ook te krijgen met korting en 5k overheidspremie... voor 35k staat hij dus op je oprit.
https://www.tesla.com/nl_BE/inventor...belgium_m3_rwd2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichtenmodel 3 highland RWD nu ook te krijgen met korting en 5k overheidspremie... voor 35k staat hij dus op je oprit.
https://www.tesla.com/nl_BE/inventor...belgium_m3_rwd
Comment
Comment