Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tja, dat zijn de cijfers van de Model S Plaid, dus het kan.
Niemand heeft dat nodig, net zoals niemand een M3 competition nodig heeft, maar het gaat bij sommigen toch steken dat ze op papier niet de snelste auto hebben in die klasse.
Een 'gewone' 3 LR gaat al in 4.4s naar 100, dat is op zich al een zieke prestatie voor een 'standaard' auto die jonge managers in hun leasebudget kunnen krijgen.
- vering is aanzienlijk zachter geworden, waardoor hij minder sportief stuurt, maar het maakt het het rijden wel aangenamer
- ook stiller, dat maakt het rijden ook aangenamer
- zeer zuinig, zat aan 125 wh/km, met stuk snelweg erbij, RWD moet dus makkelijk 400 km halen op volle batterij
- knoppen op stuur wennen snel, zo slecht is het niet, voor mij geen reden (meer) om hem te laten staan
- eens geprobeerd om van rijstrook te wisselen met autopilot, dit werkt voor geen meter helaas
over het algemeen rijdt hij zalig goed, duidelijke vooruitgang tov vorige model 3, en ook beter dan de Y die hoger en lomper is
- vering is aanzienlijk zachter geworden, waardoor hij minder sportief stuurt, maar het maakt het het rijden wel aangenamer
- ook stiller, dat maakt het rijden ook aangenamer
- zeer zuinig, zat aan 125 wh/km, met stuk snelweg erbij, RWD moet dus makkelijk 400 km halen op volle batterij
- knoppen op stuur wennen snel, zo slecht is het niet, voor mij geen reden (meer) om hem te laten staan
- eens geprobeerd om van rijstrook te wisselen met autopilot, dit werkt voor geen meter helaas
over het algemeen rijdt hij zalig goed, duidelijke vooruitgang tov vorige model 3, en ook beter dan de Y die hoger en lomper is
Had die auto Enhanced Autopilot?
Ik gebruik dat nu regelmatig, maar eerlijk, het werkt enkel bij matig verkeer, en dan werkt het gewoon goed.
ja, al heb ik navigate on autopilot niet aangezet.
toen ik op de snelweg pinkte om links in te halen, begon hij aan het maneuver, en stopte er na paar seconden weer mee. ondanks dat er geen verkeer aankwam op de linker rijstrook.
paar keer geprobeerd, altijd hetzelfde.
ja, al heb ik navigate on autopilot niet aangezet.
toen ik op de snelweg pinkte om links in te halen, begon hij aan het maneuver, en stopte er na paar seconden weer mee. ondanks dat er geen verkeer aankwam op de linker rijstrook.
paar keer geprobeerd, altijd hetzelfde.
Ik denk eraan om mijn enyaq daarop in te ruilen. Eens kijken wat wat die waard is. Heeft nu 13 000 km en is van januari 2023. Qua wltp zou ik erop vooruit gaan, met de enyq heb ik 403 km, deze heeft 513km. Is een goed argument. Laadnetwerk ook, heb gezien hoe goed dat dit werkt als ik met mijn enyaq daar ging laden.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Dat was in Feb en Maart ook al zo (en tijdelijk was de Y RWD zelfs aan 39990€), dan hebben ze het eind Maart laten uit lopen, en nu is deze aanbieding terug.
Comment