Heb het online inruil formulier van Tesla ingevuld en maandag een testrit met een model 3. Wordt het niks heb ik er toch al mee gereden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tesla Model 3 - Facelift (2024)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenHeb het online inruil formulier van Tesla ingevuld en maandag een testrit met een model 3. Wordt het niks heb ik er toch al mee gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Wil je de Skoda al inruilen dan?2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Ziezo testrit met model 3 rwd gedaan. Zeer fijne ervaring. Rijdt veel sportiever dan de Enyaq. En meer vermogen.
Pinkers zijn een bitch, op een rotonde weet je niet waar gedrukt.
Bediening van de “grote tablet” werkt zeer goed en intuïtief, geen moeite mee gehad.
Algemeen heel positief gevoel. Deuren openen en sluiten en pinkers zijn iets minder. Deuren zal je wel gewoon worden denk ik. Was fijn!
Als ik terug in de Enyaq stapte zeker geen slecht gevoel, het hoger zitten blijft aangenaam.
Het overnamebod van Tesla ligt niet binnen de verwachtingen en bij wijkopenautos konden ze me geen prijs geven omdat er niet genoeg interesse was. Ze hebben hem ook nog op een dealerplatform gezet voor 48u alleen was er geen enkele bieding binnengekomen. Een elektrische privé wagen verkopen blijkt dus niet evident te zijn.
Het had leuk geweest maar van de enyaq ook zeker niet ontevreden
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenEen elektrische privé wagen verkopen blijkt dus niet evident te zijn.
Raar hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Raar hé2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
Comment
Comment