Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 3 - Facelift (2024)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb het online inruil formulier van Tesla ingevuld en maandag een testrit met een model 3. Wordt het niks heb ik er toch al mee gereden
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• collega van me probeerde een 2 jaar oude renault scenic in te ruilen op een €35k m3...maar das op niets uitgedraaid en probeert nu partikulier

succes alleszins

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
        Heb het online inruil formulier van Tesla ingevuld en maandag een testrit met een model 3. Wordt het niks heb ik er toch al mee gereden
        Wil je de Skoda al inruilen dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Wil je de Skoda al inruilen dan?
          Wel ja ik rij uiteindelijk al 8 jaar met Skoda. Ik vermoed dat de kans klein is dat ze een goede inruilprijs gaan geven maar we kunnen maar eens proberen.

Comment

• Ziezo testrit met model 3 rwd gedaan. Zeer fijne ervaring. Rijdt veel sportiever dan de Enyaq. En meer vermogen.

Pinkers zijn een bitch, op een rotonde weet je niet waar gedrukt.

Bediening van de “grote tablet” werkt zeer goed en intuïtief, geen moeite mee gehad.

Algemeen heel positief gevoel. Deuren openen en sluiten en pinkers zijn iets minder. Deuren zal je wel gewoon worden denk ik. Was fijn!

Als ik terug in de Enyaq stapte zeker geen slecht gevoel, het hoger zitten blijft aangenaam.

Het overnamebod van Tesla ligt niet binnen de verwachtingen en bij wijkopenautos konden ze me geen prijs geven omdat er niet genoeg interesse was. Ze hebben hem ook nog op een dealerplatform gezet voor 48u alleen was er geen enkele bieding binnengekomen. Een elektrische privé wagen verkopen blijkt dus niet evident te zijn.

Het had leuk geweest maar van de enyaq ook zeker niet ontevreden

Comment

• 2024 Tesla Model 3 real world review. Is it still the benchmark EV everyone else has to beat?
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                Een elektrische privé wagen verkopen blijkt dus niet evident te zijn.

Raar hé

Comment

• zou met de bonus nu toch iets beter moeten lukken

m3p

Comment

• Comment

• De vernieuwde Tesla Model 3 krijgt een Performance-versie. Hier zijn de specificaties en de prestaties. En de prijs.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

Raar hé
                        Zien wel wat er in de toekomst nog zal gebeuren op dat gebied

Comment

• NEW Tesla Model 3 Performance: 0-60mph & REVIEW

Comment

Working...
                          X