Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar dan knapper dan de Passat, vind ik persoonlijk. Interieur ook weer top gedaan.
Vooral de berline vind ik echt mega geslaagd. Laatste in zijn soort ook een beetje wel, buiten Benz.
Inderdaad, zeer mooi, als ik iets of wat kritisch mag zijn is het jammer dat deze er niet als EV is. Nu ben je gebonden aan een SUV, dat wil niet iedereen, volgend jaar komt de Elroq, ook een elektrische SUV. Ze hadden zoals bij de BMW 5 reeks de keuze moeten laten in alle soorten aandrijflijnen.
2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Inderdaad, zeer mooi, als ik iets of wat kritisch mag zijn is het jammer dat deze er niet als EV is. Nu ben je gebonden aan een SUV, dat wil niet iedereen, volgend jaar komt de Elroq, ook een elektrische SUV. Ze hadden zoals bij de BMW 5 reeks de keuze moeten laten in alle soorten aandrijflijnen.
Inderdaad, nu gaat hij voor vele Superb rijders geen alternatief meer zijn... Zeker in ons land
Comment