Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster (2024)
Collapse
X
-
Yep. Mooi, volwassen look.
Hopelijk blijft de prijs ok naar Dacia-normen.
Het plastic aan het deuren vooran hoefde voor mij niet. Maakt het wat onrustig.
Verschrikkelijk snel shopje zonder plastic.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKnap alweer. Je vraagt je toch af hoe sommige premium merken een design soms helemaal kunnen verkloten en Dacia er telkens weer pal op lijkt te zitten met hun budget merk. Gouden zet geweest van Renault destijdsEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd, zeer goed gezien. VAG had dat destijds ook beter gedaan met Seat of Skoda, nu lopen ze mekaar voor de voeten en de prijzen bij die merken zijn evenmin mals te noemen.
Dacia verlengt vaak het leven van Renault ontwikkelingen terwijl Renault verder evolueert op een ander tempo. Alvast in Europa.
In Zuid-Amerika zag ik een Renault Duster, daar was van Dacia geen sprake.
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIn Zuid-Amerika zag ik een Renault Duster, daar was van Dacia geen sprake.
Zeker in Europa legt dit systeem toch anders geen windeieren voor Renault als ik de verkoopcijfers zo bekijk.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Bwa, een Seat was echt niet duur destijds en rammelde nog feller dan een Fiat De andere merken kwamen dan ook uit het toenmalige Oostblok.
Ik beweer ook niet dat ze van de 2 merken een budgetmerk hadden moeten maken maar het zou nu in deze dure tijden zeker gewerkt hebben als ze het op dezelfde manier als Renault aangepakt hadden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBwa, een Seat was echt niet duur destijds en rammelde nog feller dan een Fiat De andere merken kwamen dan ook uit het toenmalige Oostblok.
Ik beweer ook niet dat ze van de 2 merken een budgetmerk hadden moeten maken maar het zou nu in deze dure tijden zeker gewerkt hebben als ze het op dezelfde manier als Renault aangepakt hadden.
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenDe Fox was een budgetwagen en die kwam dan gek genoeg enkel als VW.
Er zijn wel meer merken die budget types op de markt gebracht hebben, vooral dan in andere werelddelen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment