Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De titel van Autobest Best Buy Car of Europe 2025 gaat naar de Dacia Duster. De derde generatie van de populaire budget-SUV haalt het voor de Renault Symbioz en de Opel Frontera.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ook in zijn derde generatie blijft de Dacia Duster trouw aan zijn roots, waardoor hij met trots onze "Budgetbak van het jaar" werd tijdens de Autofans Awards.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
De nieuwe Dacia Duster is cooler dan ooit, maar het kan natuurlijk altijd nog cooler. Zo kan je de SUV wel al bestellen in een ruigere ‘Extreme’-versie maar weet je wat er nog ontbreekt? Een sportiever aangeklede versie. Enter: de dames en heren van Dacia-tuner Carpoint.
Comment