Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De nieuwe Porsche Macan wordt een 100% elektrische SUV, een revolutie die ook een nieuwe designtaal, een nieuw infotainment én een nieuw platform introduceert.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- even groot
- allebei een frunk
- actieradius vrijwel hetzelfde (30km voordeel voor de Macan)
- prestaties vrijwel hetzelfde (klein voordeel voor de Tesla)
- Macan laadt iets sneller
- Prijs van de Macan met een beetje uitrusiting is het dubbele van de Tesla
Dure knoppen en dure badge….
Wordt ongetwijfeld zeer populair in Brasschaat en Knokke.
Gaat ge nu beweren dat enkel de knopjes van een betere kwaliteit zijn in de Macan t.o.v. in de Muskmobiel?
Waarmee ik niet wil zeggen dat de prijs volledig verantwoord is.
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Gaat ge nu beweren dat enkel de knopjes van een betere kwaliteit zijn in de Macan t.o.v. in de Muskmobiel?
Waarmee ik niet wil zeggen dat de prijs volledig verantwoord is.
Er zit meer hard plastic in de Macan dan in een Tesla 3.
Ik rij niet met een Macan, dus waar zit het verschil?
50k is een berg geld hoor, en dat is het prijsverschil.
Marketing werkt zeker….
met alle respect, maar het rijgedrag en de afwerking van een Porsche vallen echt NIET te vergelijken met dat van een Amerikaanse wagen, ook al wordt die gebouwd door de rijkste mens ter wereld. Marketing is iets waar Musk trouwens ook niet vies van is, alleen komt bij hem een release altijd 3 jaar na zijn beloftes... als hij geluk heeft, anders duurt het nog langer en dat is geen éénmalig feit zoals nu bij de Macan, maar is bij elke Tesla al zo geweest.
met alle respect, maar het rijgedrag en de afwerking van een Porsche vallen echt NIET te vergelijken met dat van een Amerikaanse wagen, ook al wordt die gebouwd door de rijkste mens ter wereld. Marketing is iets waar Musk trouwens ook niet vies van is, alleen komen zijn beloftes altijd 3 jaar voor een echte release...
Ondertussen zit een Tesla deftig in elkaar.
Kijk het filmpje van Car Maniac maar eens.
Rond de deur, en onderaan de middenconsole zit gewoon goedkoop hard plastic bij de Porsche. De Tesla 3 heeft daar zelfs zachte materialen.
En met het rijgedrag is ondertussen ook niks mis meer.
Feit is, de Porsche is gewoon 2 keer zo duur. 50k meer met een beetje uitrusting...
En ja, elk bedrijf doet aan marketing, zonder gaat niet.
Ik heb niks tegen de Porsche, alleen zijn die prijzen van de pot gerukt, maar er zal wel genoeg volk bereid zijn de kas van VAG te vullen.
Feit is, de Porsche is gewoon 2 keer zo duur. 50k meer met een beetje uitrusting...
Zo kan ik het ook:
Feit is, de Model Y is gewoon bijna 4 keer zo duur als een Dacia Sandero.
Die vergelijking is even onnozel.
Gaat ge nu echt elke auto uit eender welke klasse met één of andere Muskmobiel vergelijken?
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Zo kan ik het ook:
Feit is, de Model Y is gewoon bijna 4 keer zo duur als een Dacia Sandero.
Die vergelijking is even onnozel.
Gaat ge nu echt elke auto uit eender welke klasse met één of andere Muskmobiel vergelijken?
De Macan is even groot, even krachtig, 4WD, electrisch en heeft even veel binnenruimte, dus ja, dat is vergelijkbaar.
Een Sandero heeft buiten 4 wielen en een dak niks gemeen.
Niemand koopt een Porsche voor de goeiekoop dus die hele vergelijking is zinloos. Dit moet je vergelijken met iets als een eqc en dan is deze zijn prijszetting ok.
Je kan dit niet naast een Enyaq zetten of een Y of whatever met een ander doelpubliek.
Het is niet omdat Tesla een mooi product neerzet dat er niets anders nog een bestaansrecht heeft ...
Niemand koopt een Porsche voor de goeiekoop dus die hele vergelijking is zinloos. Dit moet je vergelijken met iets als een eqc en dan is deze zijn prijszetting ok.
Je kan dit niet naast een Enyaq zetten of een Y of whatever met een ander doelpubliek.
Het is niet omdat Tesla een mooi product neerzet dat er niets anders nog een bestaansrecht heeft ...
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
Ik schrijf dat nergens hé.
Ik vraag me dan af hoe Porsche er in slaagt om die auto zo duur te verkopen, en waarom mensen dat willen betalen.
Comment