Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault 5 E-Tech (2024)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Het is zo duidelijk dat alle journalisten en youtubers de laatste weken hun filmpjes en foto's mochten maken en dat gisteren het 'embargo' af liep.
Overal wordt er over die 5 gesproken. Ik hoop echt dat het een succes wordt, want deze auto is echt niet verkeerd van design, en de prijs lijkt me behoorlijk competitief.
Die baguette houder is natuurlijk meer een conversation piece dan echt nutting. Geniale marketing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHet is zo duidelijk dat alle journalisten en youtubers de laatste weken hun filmpjes en foto's mochten maken en dat gisteren het 'embargo' af liep.
Overal wordt er over die 5 gesproken. Ik hoop echt dat het een succes wordt, want deze auto is echt niet verkeerd van design, en de prijs lijkt me behoorlijk competitief.
Die baguette houder is natuurlijk meer een conversation piece dan echt nutting. Geniale marketing.
Wat vooral opvalt dat hier heel veel content over gemaakt is. Karretje wordt serieus gehypt en terecht ook denk ik.
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Leuk karretje. Mooi design.
Lage vanafprijs, maar die versie is dan toch een beetje behelpen als het meer moet zijn dan rond de kerktoren.
Ben benieuwd naar de prijzen van de versie met 400km bereik en volledige uitrusting. Ik vrees dat die gaat tegenvallen.
V2G klinkt zeer interessant, maar mag dat eigenlijk al wel in België?
Ik heb begrepen dat voor thuisbatterijen je een inspectie van je elektrische installatie moet laten doen.
Maar ook dat de batterijen niet mogen leveren wanneer de stroom op het net wegvalt. Net zoals dat zonnepanelen dan niet mogen leveren.
En hoe gaat dat praktisch? Waarschijnlijk via bidirectionele laadpaal, maar die zijn nog echt duur heb ik begrepen (5.000-10.000€)
Hier wat meer info, maar eigenlijk niets concreet:
Last edited by Chris_147; 27/02/2024, 21:07.
Comment
Comment