Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Junior (2024)
Collapse
X
-
Pffff, hier had ik toch iets meer van verwacht, die moet ik eerst IRL zien om echt te kunnen oordelen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk vind hem ook nog wel knap binnen zijn segment. Toch net dat beetje Italiaanse flair tussen de eenheidsworst.
Interieur ziet er wel echt top uit!
Hopelijk vallen de prijzen wat mee, en verkoopt hij goed, dat we er binnen paar jaar één kunnen kopen
Comment
-
Hahaha, wat een geknoei alweer, Milano wordt Junior
De amper 5 dagen geleden voorgestelde Alfa Romeo Milano is al dood. Want Alfa heeft - [onder lichte dwang](https://www.autofans.be/nieuws/geruchten/54413-alfa-romeo-milano-een-illegale-naam-aldus-italiaanse-overheid) - de naam aangepast tot Junior. Tot vlak voor publicatie wisten we niet of we dit nu onder "officieel" of "fun" moesten categoriseren...
Gixxer Topictitel mag gewijzigd worden in Alfa Romeo Junior.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenR.I.P. Milano.
Je was een heldere, krachtige ster aan het firmament die ons te vroeg ontnomen is.
Lang leve de Junior!
Hoe meer foto's ik zie, hoe beter hij wordt
Comment
Comment