Oorspronkelijk geplaatst door sunking
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 1 reeks (2024)
Collapse
X
-
En ook nog een blik op de 1.20 motor van het showroom model. Losliggende kabels op het blok dienen voor de stroomvoorziening in de showroom. Dagrijverlichting brandt daar continu, net als het dash.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk BerichtenDat blauw is ook echt knap
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIn de praktijk is zoiets altijd veel makkelijker dan al die tutorials meestal.
Alleen worden die dingen steeds uitgebreider en ingewikkelder, je hebt de meeste zaken zelfs niet nodig want je gebruikt ze toch nooit. Bij het M-Bux in mijn A-tje ontdek ik nog regelmatig nieuwe dingen, al dan niet na een update.
Voor mij mag het allemaal wat eenvoudiger maar als het er dan toch opstaat wil ik het ook ten gronde kennenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik heb dat nu bv ook met de nieuwere ID 3 van mijn vrouw, tov mijn "verouderde" id4 software.
Zo van die kleinigheden, die in de hare wel zitten, bv automatisch sluiten, bij weggaan aan de auto. Wat dan op de mijne niet zit.
Terwijl hij wel van op afstand opent automatisch. Dat moet toch gewoon een kleinigheidje in de software zijn om dat te programmeren, denk ik dan.
Comment
-
Je kunt die updates en upgrades niet meer bijhouden tegenwoordig. Je denkt over iets dat het binnenkort wel 'over the air' zal bijgewerkt worden en dan veranderen of moderniseren ze het hele systeem zodat je weer naar af bent.
Maar de dure abo's die blijven natuurlijk wel werken op het oude of vorige systeem. De vooruitgang op dat gebied is niet meer tegen te houden en ze hebben daar uiteraard een lucratief handeltje van gemaakt, als klant zit je dan na een jaar of 2 sowieso met een oud systeem maar who cares...
Comment
Comment