Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
En ook nog een blik op de 1.20 motor van het showroom model. Losliggende kabels op het blok dienen voor de stroomvoorziening in de showroom. Dagrijverlichting brandt daar continu, net als het dash.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
De BMW 1 Reeks steekt in het nieuw. Of het nu een facelift, dan wel een nieuwe generatie is, dat laten we in het midden. Wel onderzoeken we of instapper 120 genoeg "Freude am Fahren" aan boord heeft.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Pffff, ben al volop aan het studeren, wel moeilijk zonder aan de de real stuff te kunnen
Niet leuk om dat weer allemaal te leren, heb 5 jaar nodig gehad om Mbux van Mercedes volledig onder de knie te krijgen en deze nieuwe iDrive 9 van BMW lijkt daar zelfs niet op
BMW OS9 im Detail
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
In de praktijk is zoiets altijd veel makkelijker dan al die tutorials meestal.
Uiteraard, daarom dat ik schrijf, 'zonder aan de real stuff te kunnen'.
Alleen worden die dingen steeds uitgebreider en ingewikkelder, je hebt de meeste zaken zelfs niet nodig want je gebruikt ze toch nooit. Bij het M-Bux in mijn A-tje ontdek ik nog regelmatig nieuwe dingen, al dan niet na een update.
Voor mij mag het allemaal wat eenvoudiger maar als het er dan toch opstaat wil ik het ook ten gronde kennen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik heb dat nu bv ook met de nieuwere ID 3 van mijn vrouw, tov mijn "verouderde" id4 software.
Zo van die kleinigheden, die in de hare wel zitten, bv automatisch sluiten, bij weggaan aan de auto. Wat dan op de mijne niet zit.
Terwijl hij wel van op afstand opent automatisch. Dat moet toch gewoon een kleinigheidje in de software zijn om dat te programmeren, denk ik dan.
Je kunt die updates en upgrades niet meer bijhouden tegenwoordig. Je denkt over iets dat het binnenkort wel 'over the air' zal bijgewerkt worden en dan veranderen of moderniseren ze het hele systeem zodat je weer naar af bent.
Maar de dure abo's die blijven natuurlijk wel werken op het oude of vorige systeem. De vooruitgang op dat gebied is niet meer tegen te houden en ze hebben daar uiteraard een lucratief handeltje van gemaakt, als klant zit je dan na een jaar of 2 sowieso met een oud systeem maar who cares...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Op de bestelbon staat 25 april maar kon eventueel iets vroeger zijn zei de verkoper. Ik ga in de week bij de dealer eens vragen naar de productiedatum, als ze die kunnen zien tenminste, bij Mercedes gaat dat toch.
Eerst nog een laatste Polen rit met het A-tje begin maart
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment