Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw 1 reeks (2024)
Collapse
X
-
Vandaag nog eens bij de dealer langs geweest. Goed nieuws gekregen, mijn karretje zal er 3 weken eerder zijn, productie is 2de week van maart, aankomst bij dealer laatste week van maart en bij bibi dan begin april
Ze willen wel geen all seasons opleggen, BMW wil dat niet blijkbaar?Nooit gehoord. Ik zal dus bij een bandenboer moeten langsgaan want ik wil daar toch eens wat meer uitleg over krijgen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichtenwel bizar van die all seasons.. benieuwd wat de bandenshop daarvan zegt.
Zeggen dat ik daar nu al 15 jaar tot grote tevredenheid mee rijd en dat alle dealers waar ik een nieuwe kocht (zelfs bij 2 Mercedes dealers) daar geen probleem van maakten hielp niet
Binnenkort eens bij een bandenboer mijn licht gaan opsteken, heb nog tijd.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Kon het niet laten om nog wat foto's van het showroom model te maken, het kind in de snoepwinkel
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenVriend van me ging kijken naar een 4-serie cabrio voor zijn vriendin. Kreeg 20% korting op z'n offerte.Was wel in NL.
Ben tevreden eigenlijk, heb ook een mooie korting gehad, ttz vooral in opties, M pakket enz, wel in salontijden uiteraardEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWel altijd fijn als een nieuwe auto sneller geleverd wordt dan voorzien. Boys and their toys.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dat vind ik dus ook vreemd. Hij maakte all-seasons banden gelijk met de grond. Natuurlijk had ik het bestek van 2500 € voor velgen en winterbanden verworpen
Zeggen dat ik daar nu al 15 jaar tot grote tevredenheid mee rijd en dat alle dealers waar ik een nieuwe kocht (zelfs bij 2 Mercedes dealers) daar geen probleem van maakten hielp niet
Binnenkort eens bij een bandenboer mijn licht gaan opsteken, heb nog tijd.
Mijn vrouw rijdt ook al zeker 10jaar enkel op all seasons. Als ik met haar auto bij winterweer rijd is er enkel een groot verschil bij echte sneeuw wat mij betreft. Ook qua slijtage zeker niet erger dan een doorsnee zomerband.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Lijkt me duidelijk een opgelegd verkooppraatje om te dure oem velgen te verkopen.
Mijn vrouw rijdt ook al zeker 10jaar enkel op all seasons. Als ik met haar auto bij winterweer rijd is er enkel een groot verschil bij echte sneeuw wat mij betreft. Ook qua slijtage zeker niet erger dan een doorsnee zomerband.Ik hoop dat het niet echt verboden is op nieuwe BMW's want dan leg ik ze om naar hun toegelaten winterbanden en blijf zo rijden. Bijna heel Duitsland rijdt met winterbanden in de zomer. Dat kan toch ook niet de bedoeling zijn
Zou er dan toch echt zoiets als een bandenmaffia bestaan?
Idem hier, ik rijd al jaren met de Michelin Crossclimates, ook in de (Poolse) sneeuw. Meer dan goed genoeg in de winter, limieten zoek ik sowieso niet op, en wat dan nog? Met een winterband kun je met niet aangepast weggedrag ook verongelukkenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment