Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 1 reeks (2024)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je kan ook gewoon je velgen behouden, en gewoon de banden ieder jaar wisselen...

Hier opt werk gebeurd dat zo... Dan heb je gans het jaar door mooie wielen, en geen kost voor andere velgen

Wisselen duurt ook echt niet lang...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
      Je kan ook gewoon je velgen behouden, en gewoon de banden ieder jaar wisselen...

Hier opt werk gebeurd dat zo... Dan heb je gans het jaar door mooie wielen, en geen kost voor andere velgen

Wisselen duurt ook echt niet lang...
      Ja dat ken ik, 2 keer per jaar wisselen. Vroeger deed ik dat ook zo bij de bandenboer en bij elke wissel was er iets beschadigd aan mijn velgen of een kras op mijn auto en steeds opnieuw die geplakte loodjes op de velg of de velgranden die sporen achterlieten.

Niks voor een Pietje Precies op autogebied zoals mij Dat is ook de reden dat ik ooit aan 4-seizoensbanden begonnen ben. Nuja, met een leaseklet zou mij dat ook niet kunnen schelen waarschijnlijk. Hoewel..
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Op het gelijkvormigheidsattest staat nergens verplichte bmw*banden, gewoon de toegestane maten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Tja, bepaalde banden zullen aangeraden worden door hun en de dealers kun je toch sowieso de verplichting opleggen om die dan ook effectief te gebruiken. Terwijl kunnen ze hun velgen van puur goud blijkbaar ook slijten. Allemaal dezelfde afzetters bij de premijoem merken. Maja, dat wisten wij al hé
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ja dat ken ik, 2 keer per jaar wisselen. Vroeger deed ik dat ook zo bij de bandenboer en bij elke wissel was er iets beschadigd aan mijn velgen of een kras op mijn auto en steeds opnieuw die geplakte loodjes op de velg of de velgranden die sporen achterlieten.
            Doe dat al 15 jaar zo, en heb nog nooit een kras of beschadiging op mijn velg gehad

Denk dat je best gewoon goedkoop velgen setje koopt

Mijn vrouw haar wagen heeft gewoon stalen velgen met winterbanden... En we laten die gewoon twee keer wisselen in bandencentrale... 5min

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Doe dat al 15 jaar zo, en heb nog nooit een kras of beschadiging op mijn velg gehad

Denk dat je best gewoon goedkoop velgen setje koopt

Mijn vrouw haar wagen heeft gewoon stalen velgen met winterbanden... En we laten die gewoon twee keer wisselen in bandencentrale... 5min
              Tja, het zal uiteraard aan de bandenboer liggen hoe ze daar de dingen van andere mensen behandelen maar ik moet zeggen dat ik op dat gebied, ook bij MB dealers, zeer slechte ervaringen heb

Moest ik niet veel in Duitsland (verplichting winterbanden ttz M+S en sneeuwvlokje op band) rondrijden zou ik gewoon met zomerbanden blijven rijden. Ik heb dat vroeger zonder problemen altijd zo gedaan. Ik moet tegenwoordig al echt door winterweer verrast worden want anders rijd ik gewoon niet, ik heb nog weinig verplichtingen om ergens op een bepaald uur te moeten zijn. Met de huidige (correcte) weersvoorspellingen is dat perfect mogelijk.

Ik zal mij tegen volgende winter een goeie bandenboer moeten zoeken dan of er moest toch nog iets anders uit de bus komen eer het zover is

Volgende week productie, benieuwd wanneer mijn kar aankomt uit Leipzig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Volgende week productie, benieuwd wanneer mijn kar aankomt uit Leipzig
                Denk een beetje aan het milieu, met al die kolen zo heet te stoken om op te zitten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Denk een beetje aan het milieu, met al die kolen zo heet te stoken om op te zitten!
                  Hahaha, daar zit ik idd op momenteel, geduld is een schone zaak

Comment

• Ik blijf mezelf updaten, helaas weet ik nu nog niks

Here's What YOU MUST KNOW about BMW TIRES!

Comment

• 2025 BMW 1 Series FIRST LOOK - They Changed EVERYTHING! (New Design, Tech & Features)

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die 4 seizoenbanden bij BMW, het blijft een grijs gebied blijkbaar. Nu wat bandeboeren aan het raadplegen, maar ze doen er allemaal vaag over. Het moeten blijkbaar sterbanden van BMW zijn om bij bepaalde problemen zeker te zijn van garantie.

Eén quote uit de mails zegt genoeg:

"In bijlage de offerte. Ze spreken bij BMW inderdaad niet van garantieverlies, de aap komt pas uit de mouw als er problemen zijn.
                          Bij bijv. een kapotte versnellingsbak gaan ze zeggen:
                          • Dit is veroorzaakt door niet gehomologeerde banden op de wagen en gaan ze niet tussenkomen…
                          Wij zullen een 18” set uitwerken, voorkeur van model:"

Ik zal mij dus tegen de winter maar een setje ster winterbanden met velgen aanschaffen want ik ga mij geen moeilijkheden op de hals halen.

Mijn mening over de prijzenpolitiek van de Duitse premijoem merken heeft er wel weer een serieuze deuk bijgekregen

Comment

• Er staat van een collega lease-bmw geleverd op 4 seizoens semperit banden, vind ik ook bedenkelijk maar dat vond ik van de vredesteins ook

Dat verhaal van uw dealer is flauwekul en jij trapt daarin

Ze willen geen moeite doen en daar is ook niets mis mee

Comment

• Het verhaal komt ondertussen niet meer alleen van de dealer hé, van de 3 bandenboeren waar ik geweest ben is er geen enkele die zich erover uitspreekt. Komt allemaal neer op het feit dat als er iets misgaat dat ze het gaan of kunnen aanvechten. Blijkbaar is er ook geen enkele 4 seizoenenband met een BMW sterband label en voor hun zijn ze dus allemaal ongeschikt.

Comment

• Dan zou het op gelijkvormigheidsattest moeten staan, en dat is niet

Comment

• Geen idee! Zoals ik al schreef, ik ga geen moeilijkheden zoeken, ik wil enkel mijn 3 jaar garantie zonder verdere problemen. Trouwens bij een goeie bandenboer is zo'n setje velgen met ster winterbanden verkrijgbaar aan een eerlijke prijs. Alleen al het jaarlijks 2X omwisselen, reinigen en bewaren kost slechts de helft van bij BMW

Het is enkel bij hun dealers dat je er van de pot gerukte prijzen voor betaalt, maar dat herken ik nog van bij Mercedes uiteraard. Maar ok, met wat geluk zien ze mij daar maar 1 keer en dan nog pas na 2 jaar bij een Poolse dealer. Helaas nog geen ervaring met BMW daar.

Ik wist niet eens dat dit bestond, BMW sterbanden, als alle merken een teken moeten krijgen op een band gaat die er wel leuk uitzien

Comment

• Bij benz dezelfde ster hoor

Comment

• Het sterteken op de banden is uitsluitend voor BMW, Mini goedgekeurde banden. Mercedes en sommige andere merken hebben aanbevolen banden maar daarvoor is er geen markering op de band.

Comment

• mercedes markering

Comment

• Eigenlijk had die ster beter bij Mercedes gepast. In ieder geval wist ik tot onlangs niks van die markering zever. Sneeuwvlokje en M-S teken was belangrijk om in orde te zijn en that's it

Zelfs over de banden willen die 'premijoem' merken het laatste woord, ik weet zelf ook wel dat een goede band belangrijk is. Maar aan een 4 seizoens zal te weinig verdiend zijn waarschijnlijk, voor mij zijn ze nochtans ideaal.

Comment

Working...
                                          X