Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 1 reeks (2024)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Eerlijk?

Heb jij op een nieuwe wagen na minder dan 3 jaar al een versnellingsbak weten kapot te rijden? Ik niet. Ik rijd volgend jaar 30 jaar auto, heb al met vanalles gereden (nieuw, oud, goedkoop, minder goedkoop) heb eigenlijk nog nooit iets weten kapot gaan tijdens de garantie-periode, en al zeker geen kapotte versnellingsbakken of ambriages en dergelijke. De huidige BMW hier ondertussen 10 jaar oud en 100.000km -> 0,0 pannes of problemen, en ik rij zeker niet op ster banden ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Eerlijk?

Heb jij op een nieuwe wagen na minder dan 3 jaar al een versnellingsbak weten kapot te rijden? Ik niet. Ik rijd volgend jaar 30 jaar auto, heb al met vanalles gereden (nieuw, oud, goedkoop, minder goedkoop) heb eigenlijk nog nooit iets weten kapot gaan tijdens de garantie-periode, en al zeker geen kapotte versnellingsbakken of ambriages en dergelijke. De huidige BMW hier ondertussen 10 jaar oud en 100.000km -> 0,0 pannes of problemen, en ik rij zeker niet op ster banden ;-)
      Ik weet het Tigra, je hebt gelijk maar het laatste wat ik dit keer wil zijn problemen. Ik ben er ook nog niet uit, ben nog volop bandenboeren aan het raadplegen maar het is wel vreemd dat die tot nu allemaal hetzelfde zeggen als de dealer. Ondertussen ben ik wel van plan om tegen de winter een setje te kopen. Brengt wat afwisseling voor het uiterlijk van de auto en terwijl ben ik van het gezeik af

En ik heb in mijn leven wel ooit een kapotte versnellingsbak gehad en dat was bij een 7 maanden oude Lancia Delta met 10k km op de teller. Aan die auto was wel niks goed maar moet wel zeggen dat de dealer veel goed gemaakt heeft. Daar kunnen ze bij Mercedes en waarschijnlijk ook bij BMW alleen maar een puntje aan zuigen.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Vandaag stond er een witte, niet mooi in die kleur

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 14 april levering. Precies op mijn verjaardag

Papieren zijn bij de dealer, auto volgende week. Dadelijk foto's maken dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            14 april levering. Precies op mijn verjaardag

Papieren zijn bij de dealer, auto volgende week. Dadelijk foto's maken dan
            Een Ram dus... ik had het kunnen weten

Gefeliciteerd alvast met beide

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Een Ram dus... ik had het kunnen weten

Gefeliciteerd alvast met beide
              Bedankt! Jij ook een Ram?

Comment

Working...
              X