Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpine A290 (2024)
Collapse
X
-
Zeer mooi retro met nieuwe technologie.
Dit is wat Frankrijk moet maken, elektrisch en klein. Altijd het land van de elektrotechniek(alsthom,jeumontheidmann,...) en compacte auto's geweest.
Nu snel de tce en grote bakken met vaste achterassen van de baan en we worden nog vriendenBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVraag is...moet het sneller kunnen om fun te hebben? Naar mijn mening niet. Algemene rijervaring is veel belangrijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVraag is...moet het sneller kunnen om fun te hebben? Naar mijn mening niet. Algemene rijervaring is veel belangrijker.
En ja, een snelle acceleratie draagt enorm bij aan de fun van een auto.
Dit is niet een R5 GT Turbo of zo, maar een ALPINE die geacht wordt een pak exclusiever te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Ding ziet er uit alsof het ronderecords wil breken...
En ja, een snelle acceleratie draagt enorm bij aan de fun van een auto.
Dit is niet een R5 GT Turbo of zo, maar een ALPINE die geacht wordt een pak exclusiever te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Ding ziet er uit alsof het ronderecords wil breken...
En ja, een snelle acceleratie draagt enorm bij aan de fun van een auto.
Dit is niet een R5 GT Turbo of zo, maar een ALPINE die geacht wordt een pak exclusiever te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Zal mss aan mijn leeftijd liggen maar ik kom nog uit de tijd dat een golf gti nog maar net onder de 10 sec naar de 100 geraakte. En dat was een mega fun auto om te rijden. Idem mijn Kadett gsi die ik ooit bezat.
Vandaag haalt bijna elke diesel de 10s.
De 'standaard' Tesla 3 LR zit aan 4,4, en de Y aan 5.0s.
Een iD4 GTX gaat al onder de 6,3s, en dat is een gezinswagen.
Sta je daar met je Alpine die vol plastic hangt.
Ik vind het gewoon bizar dat ze daar de merknaam van Alpine aan hangen.
Het is alsof VW een id3 zou maken met wat meer pk's, en die dan onder Porsche label gaat verkopen, maar dan met prestaties die in de verste verte niet bij Porsche horen.
Last edited by Tommie1; 1 Week Geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Idd, het ligt aan jouw en mijn leeftijd.
Vandaag haalt bijna elke diesel de 10s.
De 'standaard' Tesla 3 LR zit aan 4,4, en de Y aan 5.0s.
Een iD4 GTX gaat al onder de 6,3s, en dat is een gezinswagen.
Sta je daar met je Alpine die vol plastic hangt.
Ik vind het gewoon bizar dat ze daar de merknaam van Alpine aan hangen.
Het is alsof VW een id3 zou maken met wat meer pk's, en die dan onder Porsche label gaat verkopen, maar dan met prestaties die in de verste verte niet bij Porsche horen.
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment