Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Capri EV (2025)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zo kan ik er wel een Capri in zien, beetje hetzelfde als ze met de Mustang Mach E gedaan hebben.
Deze Ford is teouwens een vermomde VW.
Als Ford voor dit al bij andere merken te rade moet, dan moet je eigenlijk besluiten dat ze failliet zijn, alleen weten ze het nog niet.
Comment
-
15f9m8dE-1720700911-62265a9458bb51c69b2814a3dbe30feb.jpg
Ik zie het toch wel wat in de lijn, de nieuwe is uiteraard ook een 4-deurs. Mij maakt het ook niet uit welke naam ze ervoor kiezen, ze hebben een patent op de naam waarschijnlijk, dus...
En bij andere merken te rade, da's niks nieuws. Er gaan meerdere merken de dieperik in als ze dat niet gaan of beginnen te doen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
toch wel een leuk alternatief voor de ID5 of q4 sportback, al is de cupra tavascan ook niet mis. als ik het goed begrijp is het ford sausje er wel, ook al zijn er bepaalde zaken overgenomen (bvb de geupdate 82kw motor), maar wat ik me als id4 rijder afvraag is: gaat ford hun eigen software maken of haken ze in op wat de VAG groep doet, daar vind ik niet echt duidelijkheid over4 rings driver
Comment
Comment