Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dacia Bigster (2025)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dacia Bigster (2025)

Dacia zoekt het hogerop, want met de Bigster verwelkomt de Roemeense Renault-dochter een heus vlaggenschip. Gelukkig zonder te raken aan de kernwaarden, want deze Grand Duster blijft bijzonder sterk geprijsd.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

De nieuwe Dacia Bigster | geniale stap in het C-SUV segment als Hybride & LPG

Comment

Met de Bigster begeeft Dacia zich waar het zich nog nooit durfde te begeven, het segment van de ruimere gezins-SUV. Wat kost Dacia's grootste nu? En hoe verhoudt die prijs zich tegenover zijn voornaamste concurrenten.

Comment

De grootste Dacia ooit is een feit en die heeft een toepasselijke naam: Bigster. Noem hem echter gerust de Duster XL want tot hun B-stijl zijn beide SUV’s nagenoeg identiek. Spaar je dan beter bijna 5.000 euro uit en koop je de Duster, of zijn er toch genoeg redenen om voor zo’n Bigster te kiezen?

Comment

Fantastisch toch wat een merk als Dacia weet te realiseren Knappe wagen ook nog is.
            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ik vind verhoudingen van de Bigster niet meer helemaal ok.
              De Duster kan ik wel smaken, ook een korte testrit was echt wel positief.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

heeft dezelfde verhoudingen als een byd seal u suv

Comment

Working...
                X