Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model Y - Facelift (2025)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zou het eerste tesla-model zijn dat bij gebruik rempedaal nu ook gaat recupereren, wist niet dat ze totiertoe dat niet deden

Kan nu dus ook coasten en legendarisch efficiënt blijven

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

Ideale kont om zo'n anti Musk sticker op te plakken, gaan er wel een paar op
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        ...wist niet dat ze totiertoe dat niet deden
        Uw leerkracht Nederlands van in uw Latijns-Griekse studietijd was maar een van het zevende knoopsgat, ofwel heb je nooit opgelet tijdens de Nederlandse lessen;
        maar waarschijnlijk heb je in die periode op school gewoon uw tijd zitten verschijten, zoals je nu het forum vol schijt.

Comment

Zou het eerste tesla-model zijn dat bij gebruik rempedaal nu ook gaat recupereren, wist niet dat ze totiertoe dat niet deden

Kan nu dus ook coasten en legendarisch efficiënt blijven

En weer foute info. Mijn Y recupereert zeker wel als je het rempedaal in drukt.
          Ofwel zijn uw hersens weg, of je bent te lui ze te gebruiken.

Ga nog wat fotokes trekken van autos die niks speciaals zijn en waar niemand op zit te wachten. En post ze dan niet op dit forum, maar ergens anders, want je bent toch 100% off topic bezig.

Comment

Nee Tommie, alleen one pedal werkt regeneratief, zoals elke tesla tot de juniper

Rempedaal was gelijk frictie

In uw kot

Comment

Ook een mooie voor in het midden van de kofferklep, heel kleurrijk
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Nee Tommie, alleen one pedal werkt regeneratief, zoals elke tesla tot de juniper

Rempedaal was gelijk frictie

In uw kot

Nee bobbie, ik weet wel wat ik voel en zie op de display. Ik rij er mee.
                Als je remt met het rempedaal blijft de regen door gaan, de frictie komt er bij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Ga nog wat fotokes trekken van autos die niks speciaals zijn en waar niemand op zit te wachten. En post ze dan niet op dit forum, maar ergens anders, want je bent toch 100% off topic bezig.
                  Het wordt zomers weertje; binnenkort foto's vanop het terras van zijn stamkroeg aan de spoorwegovergang... alles op 4 wielen dat daar passeert wordt vastgelegd en hier gepost. Op naar de 100.000 bijdragen.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Het wordt zomers weertje; binnenkort foto's vanop het terras van zijn stamkroeg aan de spoorwegovergang... alles op 4 wielen dat daar passeert wordt vastgelegd en hier gepost. Op naar de 100.000 bijdragen.
                      Zoiets ongeveer. De maskers zijn tegen de 'bruine apen' die in de verte voorbijkomen

Comment

Wat die kerel beweert is fout. Ik dacht dat je met een officieel kanaal af zou komen, maar nee…. Een influencer die amper 40k volgers heeft en geen jota van fysica begrijpt.

Je lan echt het verschil tussen echt nieuws en fake nieuws niet maken hé.

Comment

moeilijk voor tommie hoor om zijn ongelijk toe te geven

Comment

https://www.notateslaapp.com/news/25...dal-is-pressed

moeilijk voor tommie hoor om zijn ongelijk toe te geven
                            Kerel…’ als ik op de rem duw blijft dat broen balkske regen aangeven. Ik gan niet al die filmpkes bekijken hé.

Gij kunt de afmetingen van uw eigen auto nog niet terugvinden….

Comment

eqe karos is 5cm breder, i5 zijn flaporen zijn breder, je parkeert nooit tegen je buur met je spiegels, was theorieneuten van jou

de juniper kan helaas nog niet coasten, maar wel met veel minder recup en dan rempedaal te gebruiken, een comfortstap-rustiger vooruit
                              Last edited by bobo; 2 Dagen Geleden.

Comment

eqe karos is 5cm breder, i5 zijn flaporen zijn breder, je parkeert nooit tegen je buur met je spiegels, was theorieneuten van jou

de juniper kan helaas nog niet coasten, maar wel met veel minder recup en dan rempedaal te gebruiken, een comfortstap-rustiger vooruit
                                Geen theorie, gewoon gegevens die iedereen met meer dan 2 hersencellen kan vinden, en dan nog gewoon op de sites van de merken zelf...
                                Als ik met de spiegels tegen een andere auto sta, dan geraak ik er niet meer uit...
                                i5 is gewoon een breed lomp ding, en om het op zijn kempisch te zeggen. Dat komt den hof nie op. (EQE trouwens ook niet, ik wil een hatchback of stationwagon, geen berline)
                                Last edited by Tommie1; 2 Dagen Geleden.

Comment

Vid is intussen geedit, daar gaat je geloofwaardigheid

comments zijn een reality check

Comment

rond 35 gaat het over remsysteem, op eerste was er toch niet zoveel speciaal aan ...naast recup via rempedaal trekt de y nu remblokken dus echt weg van het wiel, al de rest laat ze ertegen wrijven/zet gewoon geen druk...idd (kleine, maar de mug deed een piske in de zee) efficientie winst

Comment

maar de mug deed een piske in de zee
                                      Dat is beter dan kakken op het forum.

Comment

rond 35 gaat het over remsysteem, op eerste was er toch niet zoveel speciaal aan ...naast recup via rempedaal trekt de y nu remblokken dus echt weg van het wiel, al de rest laat ze ertegen wrijven/zet gewoon geen druk...idd (kleine, maar de mug deed een piske in de zee) efficientie winst
                                        Je hebt je ongelijk toegegeven op 1 punt. Nog 576894 andere punten te gaan….

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Dat is beter dan kakken op het forum.
                                          Tja, dat mensen met kak spelen is hun zaak, zo lang ze die maar in hun eigen (slaap)kamer houden.
                                          Of zoekt hij hier wat kakswingers?

Comment

Working...
                                          X