Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Uw leerkracht Nederlands van in uw Latijns-Griekse studietijd was maar een van het zevende knoopsgat, ofwel heb je nooit opgelet tijdens de Nederlandse lessen;
maar waarschijnlijk heb je in die periode op school gewoon uw tijd zitten verschijten, zoals je nu het forum vol schijt.
Zou het eerste tesla-model zijn dat bij gebruik rempedaal nu ook gaat recupereren, wist niet dat ze totiertoe dat niet deden
Kan nu dus ook coasten en legendarisch efficiënt blijven
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
En weer foute info. Mijn Y recupereert zeker wel als je het rempedaal in drukt.
Ofwel zijn uw hersens weg, of je bent te lui ze te gebruiken.
Ga nog wat fotokes trekken van autos die niks speciaals zijn en waar niemand op zit te wachten. En post ze dan niet op dit forum, maar ergens anders, want je bent toch 100% off topic bezig.
Nee Tommie, alleen one pedal werkt regeneratief, zoals elke tesla tot de juniper
Rempedaal was gelijk frictie
In uw kot
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Nee bobbie, ik weet wel wat ik voel en zie op de display. Ik rij er mee.
Als je remt met het rempedaal blijft de regen door gaan, de frictie komt er bij.
Ga nog wat fotokes trekken van autos die niks speciaals zijn en waar niemand op zit te wachten. En post ze dan niet op dit forum, maar ergens anders, want je bent toch 100% off topic bezig.
Het wordt zomers weertje; binnenkort foto's vanop het terras van zijn stamkroeg aan de spoorwegovergang... alles op 4 wielen dat daar passeert wordt vastgelegd en hier gepost. Op naar de 100.000 bijdragen.
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Het wordt zomers weertje; binnenkort foto's vanop het terras van zijn stamkroeg aan de spoorwegovergang... alles op 4 wielen dat daar passeert wordt vastgelegd en hier gepost. Op naar de 100.000 bijdragen.
Zoiets ongeveer. De maskers zijn tegen de 'bruine apen' die in de verte voorbijkomen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Wat die kerel beweert is fout. Ik dacht dat je met een officieel kanaal af zou komen, maar nee…. Een influencer die amper 40k volgers heeft en geen jota van fysica begrijpt.
Je lan echt het verschil tussen echt nieuws en fake nieuws niet maken hé.
eqe karos is 5cm breder, i5 zijn flaporen zijn breder, je parkeert nooit tegen je buur met je spiegels, was theorieneuten van jou
de juniper kan helaas nog niet coasten, maar wel met veel minder recup en dan rempedaal te gebruiken, een comfortstap-rustiger vooruit
Geen theorie, gewoon gegevens die iedereen met meer dan 2 hersencellen kan vinden, en dan nog gewoon op de sites van de merken zelf...
Als ik met de spiegels tegen een andere auto sta, dan geraak ik er niet meer uit...
i5 is gewoon een breed lomp ding, en om het op zijn kempisch te zeggen. Dat komt den hof nie op. (EQE trouwens ook niet, ik wil een hatchback of stationwagon, geen berline)
rond 35 gaat het over remsysteem, op eerste was er toch niet zoveel speciaal aan ...naast recup via rempedaal trekt de y nu remblokken dus echt weg van het wiel, al de rest laat ze ertegen wrijven/zet gewoon geen druk...idd (kleine, maar de mug deed een piske in de zee) efficientie winst
rond 35 gaat het over remsysteem, op eerste was er toch niet zoveel speciaal aan ...naast recup via rempedaal trekt de y nu remblokken dus echt weg van het wiel, al de rest laat ze ertegen wrijven/zet gewoon geen druk...idd (kleine, maar de mug deed een piske in de zee) efficientie winst
Je hebt je ongelijk toegegeven op 1 punt. Nog 576894 andere punten te gaan….
Comment