Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VW Transporter/Caravelle (2025)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• VW Transporter/Caravelle (2025)

Trommels en trompetten, want de nieuwe Volkswagen Transporter (en de voor personenvervoer afgeleide Caravelle) zijn gearriveerd! Al zijn ze in Wolfsburg precies iets minder enthousiast dan bij voorgaande generaties. Hoe zou dat toch komen?

In het spoor van de nieuwe VW Caravelle volgt nu ook de T7-generatie van de Volkswagen Transporter. En ook dat is eigenlijk een Ford.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Een Transporter in PHEV ga ik toch is prijs voor laten maken om mijn Vito te vervangen. Al twijfel ik op dit moment wel wat de meerwaarde zou zijn tegenover dezelfde transit.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Comment

Echt lelijke neus, de Ford is veel knapper. Spijtig mijn volgende zal geen Transporter meer zijn. Spijtig dat vw voor zo een iconisch model dat niet zelf heeft ontwikkeld.

Comment

VW Transporter im Test (2025) Alles zum NEUEN Bulli auf Ford Tourneo Basis! Review | Caravelle

Comment

Working...
            X