Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo ES90 (2025)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenKnap hoor.. nog eens een echt nieuwe Volvo Limo.. love it
Maar met bijna 5 meter wel aan de lange kant.
Ik hoop dat de ES60 of EX60 er ook aan komt, en dat die ook lekker ruim vanbinnen is met gelijkaardige afwerking en sfeer.
Daar zou ik nog wel voor kunnen vallen.
Last edited by Tommie1; 3 Weken Geleden.
Comment
-
BMWMB
De ES90 is 155cm hoog.
Dat is 4cm hoger dan een EQE, 6cm hoger dan de A6 eTron en 4cm hoger dan de i5.
De Taycon Cross Turismo is met zijn 140cm de laagste in deze groep.
De Tesla Y is 162cm en dus 7cm hoger, en de Tesla S is 144cm en 9cm lager.
Vergelijk je met de EQE SUV, dan is de ES90 11cm lager en 9cm lager dan de Q6 eTRon
De ES90 zit er dus ergens tussenin, maar neigt toch meer naar de sedans/breaks dan naar een SUV's.
Zelf vind ik de SUV's altijd wat aan de hoge kant, en vind iets tussenin wel interessant.
Comment
-
Het zit tussen een gewone berline/touring en een SUV in, net zoals de Polestar 2. Als je in deze auto's zit, en je kijkt naar buiten, dan is de zithouding merkbaar hoger, en daar houd ik niet van. Zelfs bij de EQS merkte ik dat al, dus daarom ben ik zeer tevreden van mijn etron GT, maar deze heeft dan weer het grote nadeel dat 'm niks praktisch is, wat deze ES90 wel heeft, dus ik begrijp dat mensen dit wel een perfecte auto vinden.
Ook het in- en uitstappen is een stuk gemakkelijker in zo'n ES90, want bij de etron GT krijg ik regelmatig de opmerking van passagiers dat het een lage auto is, en dan hoor ik ze kreunen en puffen als ze uitstappen.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
- Likes 1
Comment
Comment