Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtente duur!
als startprijs boven 10k gaat liggen
Als mensen kunnen personaliseren zijn ze steeds bereid wat dieper te tasten.
Comment
-
Nieuwe Fiat 500 slaat in als bom
Amper een week na de officiële lancering is duidelijk dat Fiat met de reïncarnatie van de iconische 500 een succesnummer te pakken heeft. Het autootje dat gebouwd wordt op basis van de Panda, lokte afgelopen weekend meer dan een half miljoen Italianen naar de Fiat-verdeler. De productie voor dit jaar, vastgesteld op 58.000 stuks, is na enkele dagen al voor het overgrote deel uitverkocht. Tijdens het eerste volledige productiejaar 2008 denkt Fiat 120.000 wagentjes te kunnen bouwen, maar als de hype voortduurt, zijn dat er veel te weinig. Het is dan ook niet uitgesloten dat de introductie in andere Europese landen (sowieso pas voorzien deze herfst) nog wordt uitgesteld. Fiat meldt inmiddels dat de 500 een heuse familie wordt. Er wordt druk gewerkt aan extra varianten. Een driedeurs break en een dakloze telg staan helemaal bovenaan de planning en komen zeker, net als een snelle Abarth-variant. In 2009 zet Alfa Romeo terug voet op de Amerikaanse markt. Dat Fiat ook met de 500 de oversteek wil wagen, wordt door de woordvoerder van het merk in ons land ontkend.
Bron: auto55.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHij bedoelt waarschijnlijk te duur voor hem persoonlijk.
Te duur om er een heel groot succes van te maken, dat bedoel ik. Ik hoop dat ik mis zit, maar ik herinner mij nog (pakweg een jaar geleden) dat het startprijzen van +/- 8000 euro gingen worden. Dat is een heel ander verhaal. En ik hoop ergens dat Fiat het ook begrijpt en - desnoods een uitgekleder - goedkoper instapmodel gaat aanbieden. Het is en blijft een Fiatje hé, ik vind niet dat die in de voetsporen van de MINI moet zien te geraken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenDan moet je de MINI ook als te duur bestempelen en die is wel een succes geworden.
Als mensen kunnen personaliseren zijn ze steeds bereid wat dieper te tasten.
Maar ik zie em daarom niet minder graag hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Te duur om er een heel groot succes van te maken, dat bedoel ik. Ik hoop dat ik mis zit, maar ik herinner mij nog (pakweg een jaar geleden) dat het startprijzen van +/- 8000 euro gingen worden. Dat is een heel ander verhaal. En ik hoop ergens dat Fiat het ook begrijpt en - desnoods een uitgekleder - goedkoper instapmodel gaat aanbieden. Het is en blijft een Fiatje hé, ik vind niet dat die in de voetsporen van de MINI moet zien te geraken.
Ik zie Fiat dat nog niet doen hoor. Die hebben nu niet onmiddellijk, dan nog licht uitgedrukt, een betrouwbare of goede naam.
Hij zal het niet moeten hebben van het meer vermogende publiek, waar de mini dat wel heeft, maar van de simpele zielen zoals ik en een paar enkelingen hier op 't forum. En die zien ook dat je voor 10.000 euro andere dingen koopt, met minder karaketer, dat wel, maar met een waarschijnlijk hogere inruilwaarde en misschien betere kwaliteit.
We zullen zien, maar aan 10.000 startprijs en waarschijnlijk 12.000 euro voor 'n diesel zie ik hem hier geen hype worden als in italië.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAl die hypes zijn te duur voor wat ze zijn hè, kijk maar naar de iPod bijvoorbeeld, ziet er allemaal mooi uit, maar verder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenhopelijk duurt de hype van de 500 langer dan die van de Ipod.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVoor Fiat wel ja... Maar ik snap je niet goed, de iPod-hype is toch nog steeds aan de gang ?2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenspijtig genoeg wel.
Ik heb mij een samsung spel van 1GB gekocht ooit en dat werkt nog steeds
Voor al de rest brand ik wel MP3 cd's voor in de auto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenspijtig genoeg wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenNooit aan meegedaan
Ik heb mij een samsung spel van 1GB gekocht ooit en dat werkt nog steeds
Voor al de rest brand ik wel MP3 cd's voor in de auto2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er Bekijk Berichtenjoris
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNu ik moet zeggen, ik doe er ook aan mee hoor op vlak van design en ergonomie blijft het imho echt Top.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVoor Fiat wel ja... Maar ik snap je niet goed, de iPod-hype is toch nog steeds aan de gang ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten*haalt bord en steekt dit in zijn broek2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenik vind dat het aan het minderen is. Een jaar geleden kon ik geen reclameblaadje openslaan of er stond wel een of ander ipodje in. Nu zie ik het amper nog. Ofwel ben ik te oud aan het worden
Comment
Comment