Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als 't is voor de prijs naar beneden te halen, graag
Mss ook nog een speciale versie uitbrengen? Met motor vanachter en deurtjes verkeerd? Die mag voor mij dan wel iets meer kosten, als ze die zouden uitbrengen
Als 't is voor de prijs naar beneden te halen, graag
Mss ook nog een speciale versie uitbrengen? Met motor vanachter en deurtjes verkeerd? Die mag voor mij dan wel iets meer kosten, als ze die zouden uitbrengen
Gingen ze geen 900 cc 2-cilinder uitbrengen ? Dat zou gewoonweg FANTASTISCH zijn !
In 2009 Tweecilinder turbo voor 500 en Panda.
Bij de presentatie van Fiat tijdens het Automotive News Europe Congress in Amsterdam,
maakte het merk gisteren bekend dat het met een tweecilinder turbo benzinemotor komt.
Het congress stond in het teken van de alternatieve aandrijflijn, terugdringing van CO2 was het thema van de dag.
Fiat gelooft absoluut nog in de verbrandingsmotor en komt in 2009 met een superschone benzinemotor.
Het blok telt twee cilinders van elk 450 cc, heeft elektronische klepregeling en een turbo. Uit 900 cc haalt de krachtbron 105 pk en 155 Nm,
en de motor is ook nog eens 20 procent zuiniger dan de benzinemotor die we nu kennen. En de uitstoot van koolstofdioxide loopt eveneens met 20 procent terug.
De nieuwe tweecilinder zal zijn debuut maken in het A-segment, de nieuwe 500 en de Panda zullen er in 2009 als eerste van profiteren.
Bij de presentatie van Fiat tijdens het Automotive News Europe Congress in Amsterdam, maakte het merk gisteren bekend dat het met een tweecilinder turbo benzinemotor komt.
Het congress stond in het teken van de alternatieve aandrijflijn, terugdringing van CO2 was het thema van de dag. Fiat gelooft absoluut nog in de verbrandingsmotor en komt in 2009 met een superschone benzinemotor. Het blok telt twee cilinders van elk 450 cc, heeft elektronische klepregeling en een turbo. Uit 900 cc haalt de krachtbron 105 pk en 155 Nm, en de motor is ook nog eens 20 procent zuiniger dan de benzinemotor die we nu kennen. En de uitstoot van koolstofdioxide loopt eveneens met 20 procent terug. De nieuwe tweecilinder zal zijn debuut maken in het A-segment, de nieuwe 500 en de Panda zullen er in 2009 als eerste van profiteren.
autoweek.nl
Ja die bedoelde ik, maar goedkoper zal het de Cinquecento er niet op maken, spijtig voor Tigra...
Bij de presentatie van Fiat tijdens het Automotive News Europe Congress in Amsterdam,
maakte het merk gisteren bekend dat het met een tweecilinder turbo benzinemotor komt.
Het congress stond in het teken van de alternatieve aandrijflijn, terugdringing van CO2 was het thema van de dag.
Fiat gelooft absoluut nog in de verbrandingsmotor en komt in 2009 met een superschone benzinemotor.
Het blok telt twee cilinders van elk 450 cc, heeft elektronische klepregeling en een turbo. Uit 900 cc haalt de krachtbron 105 pk en 155 Nm,
en de motor is ook nog eens 20 procent zuiniger dan de benzinemotor die we nu kennen. En de uitstoot van koolstofdioxide loopt eveneens met 20 procent terug.
De nieuwe tweecilinder zal zijn debuut maken in het A-segment, de nieuwe 500 en de Panda zullen er in 2009 als eerste van profiteren.
Misschien zit er dan een belastingsvoordeel op die 900. Dan wordt hij goedkoper dan al zijn concurenten
De 1.3jtd geeft nu ook al recht op een korting van 3%, dus ik denk wel dat die nieuwe motor onder de 105gr/km kan gaan en dus de korting van 15% geven...ze vissen ook in dezelfde vijver als waar Smart haar klanten gaat zoeken...
Heb er in Italië voor het eerst in het echt gezien (van ver weliswaar, heb helaas ook geen foto kunnen nemen ). Een rode, een witte en een zwarte met 15" abarth-wieltjes , die imo te klein zijn. Ik zou, moest ik er eentje kopen, voor de 16" spaakwieltjes gaan , een witte met rood vanbinnen. Ik vind het zo mooi dat ik er een schaalmoddeletje van gekocht heb .
Heb er in Italië voor het eerst in het echt gezien (van ver weliswaar, heb helaas ook geen foto kunnen nemen ). Een rode, een witte en een zwarte met 15" abarth-wieltjes , die imo te klein zijn. Ik zou, moest ik er eentje kopen, voor de 16" spaakwieltjes gaan , een witte met rood vanbinnen. Ik vind het zo mooi dat ik er een schaalmoddeletje van gekocht heb .
'k denk dat dit een autoke wordt waarbij de kleur heel belangrijk is
Ja ik denk dat een lichte kleur een must zal zijn bij mij, de achterlichten zijn namelijk wit omrand en dat steekt zeer hard af tegen een donkere kleur...
Ik ben één van die mensen die puur voor de look valt én voor de nostalgie. Het heeft niet veel gescheeld of ik had ooit tijdens mijnen studententijd een originele Cinquecento gekocht i.p.v. mijn Dafje 33.
Als ik geld teveel zou hebben, kocht ik mij een nieuwe 500 ... naast een aantal andere dromen
Idem hier. Die nieuwe Conquecento is thé hottest thing in town, voor 't moment (of binnenkort). 'k Ben er compleet weg van, zo knap is 't ding. Ik vind 'm zelfs chiquer, knapper, toffer en vooral guitiger dan de MINI Mk.II. De éérste BMW-MINI was ook nog tof en guitig en BCBG maar tergelijkertijd nog altijd down to earth, de nieuwe is me te opgeblazen, niet meer "cute".
Comment