Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oh, mooi zo!!
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Ik wil ook!

Een Fiat 500 (1400cc) en een MINI Cooper S.

Meer moet dat niet zijn

Comment

Ziet er fantastisch uit! Echt knap gedaan.

Chapeau Fiat! Met een Fiat 500 in hun geschiedenis mochten ze deze kans dan ook niet laten liggen.
        nls2000

Comment

Ik heb deze middag even met Buga contact opgenomen. Ze konden me al een aantal dingen zeggen...

De prijzen zouden starten rond de 9000€ en als je de richtprijzen voor alle motorisaties wil weten moet je die van de panda nemen +10%.

Vanaf oktober hebben ze er eentje staan in de showroom en gingen ze ook meteen contact met me opnemen. Exacte prijzen voor Belgie volgen in september ongeveer.

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

Valt goed mee dan
            nls2000

Comment

enorm knap wagentje, zeker iets waar ik mijn madam zou willen in zien rijden, zodat ik stiekem ook eens kan gassen.

veel knapper dan wat B*W met de new mini uitgebraakt heeft

Comment

Alweer knap werk van Fiat. Ze weten eindelijk weer wagens te maken die bekoren. Een betaalbare Mini, waarom niet?

Comment

Vorige week uitgenodigd op een virtuele premiere van de Fiat 500 in Milaan. Kunnen intekenen voor de limited edition-500 exemplaren en de limited Cappellini edition-100 exemplaren.
                  Heb op de laatste ingetekend, 1400cc, 100pk. Gezien de grote vraag wordt je uitgeloot om kans te maken op deze editie. Nu ja 'uitgeloot' op zn Italiaans dus ... ben om bepaalde redenen wel 100% zeker dat ik hem zal kunnen kopen. Levering gebeurt net na de voorstelling dus einde zomer en de wagen wordt voor je deur afgeleverd. Ben nog niet zeker of ik hem ook daadwerkelijk ga kopen (net nieuwe wagen voor de vrouw gekocht). Mocht iemand interesse hebben laat maar weten ...

Comment

weet je al iets van de prijzen... anders snel eens effe spaarboekje checken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
                      weet je al iets van de prijzen... anders snel eens effe spaarboekje checken
                      prijzen konden ze me daar ook niet geven, je kon intekenen op de gelimiteerde versies en vanaf de prijzen bekend zijn bellen ze me op ...

Comment

eerlijk? ik vind het een te gek karretje, als de prijs echt zo goed meevalt heb ik deze zomer een 500!

Comment

Echt sjieke Fiat, ze zijn goed bezig daar, kijk maar eens naar de nieuwe Bravo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk Berichten
                            Echt sjieke Fiat, ze zijn goed bezig daar, kijk maar eens naar de nieuwe Bravo
                            kijken wel, maar anders niet zo vet hoor

Het design van de laatste fiats is subliem, maar in de afwerking laten ze nog ( grote ) steken vallen vind ik

Comment

Gio heeft al een speciale Gio-uitvoering laten aanmaken!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                kijken wel, maar anders niet zo vet hoor

Het design van de laatste fiats is subliem, maar in de afwerking laten ze nog ( grote ) steken vallen vind ik
                                ben vandaag naar de dealer geweest voor de bravo eens te gaan zien... wel ik moet zeggen dat dat dash er irl veel beter en steviger uitziet als dat je zou vermoeden hoor...

Comment

ben vandaag naar de dealer geweest voor de bravo eens te gaan zien... wel ik moet zeggen dat dat dash er irl veel beter en steviger uitziet als dat je zou vermoeden hoor...
                                  Ik ben hem ook eens gaan bekijken irl ( omdat ik zeker wou zijn ) en ik was teleurgesteld

edit: maar soit, we zullen een andere verwachting van de bravo hebben zeker

Comment

ik ben een punto gewoon he

andere standaarden als zo'n micra

mijn studentenkaart van vorig jaar steekt tussen een kier in het dash anders zijn er rammels

Comment

ik wou stiekem dat we deze zomer toe was aan een nieuwe auto

Comment

en euhm...tigra???

Comment

jann...

m'n moeder moet dit jaar nog een nieuwe auto kopen, gok ik

Maar die wil eerder een Yaris

Comment

Working...
                                          X