't Is lief maar, neen. En ik had nog zo gevraagd om me inzage te verlenen in eventuele wijzigingen. Zie dat nou.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichtende 1.2 is veruit de beste koop momenteel en 2000 euro goedkoper.
1200 klinkt ook beter dan 1400
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk BerichtenKlopt, de 1.4 is inderdaad wat mak voor zogezegd 100 pk te hebben . De 1.2 rijdt met z'n 70(69) eigenlijk beter, raar maar waar. Hij lijkt niet echt trager en rijdt beduidend soepeler . Als je de koppelcurves bekijkt is dit logisch daar hij onder de 3500 toeren meer koppel heeft van de hoogtoerige 1.4, echt waar geloof me mannen(ik ben verkoper bij een grote Fiat concessie), de 1.2 is veruit de beste koop momenteel en 2000 euro goedkoper. Bovendien is 1.4 een echte slokop van benzine. Wachten op de aangeblazen abarth!
De diesel is ook tof. I
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is lief maar, neen. En ik had nog zo gevraagd om me inzage te verlenen in eventuele wijzigingen. Zie dat nou.
Het uiteindelijke artikel -en hetgeen ik zogezegd gezegd zou hebben- trok er ook in de verste verten niet op. Ongelooflijk hoe ze je woorden verdraaien...
Comment
-
ai! Da's minder om horen, gTa.
Nu ja, een kwaliteitsblad is het sowieso niet, verre van en dat weten we allemaal, maar 't is hoedanook niet fair.
Je hebt me toch verrast op 't toilet. Maar dat beurt je ook niet op denk ik__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenJe hebt me toch verrast op 't toilet. Maar dat beurt je ook niet op denk ik
Comment
-
Soms ben ik ook blij dat ik mij morgen NIET een nieuwe 500 zou moeten aanschaffen
Alleen al bij de kleuren kan ik niet kiezen
- bossa nova white (= toch het gewoon wit, hoop ik?)
- crossover black
- calypso orange
- cha cha cha azure
- tropicalia yellow
- jive blue
valt wel al zeker af
- pasodoble red
- funk white (= toch het wit metallic, hoop ik? )
- punk grey
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten't Is lief maar, neen. En ik had nog zo gevraagd om me inzage te verlenen in eventuele wijzigingen. Zie dat nou.
toen ik de tekst las, en opeens aan dat cursief kwam dacht ik direct van hoe was dat G niet die al bezig was.
Ik herkende de vertrouwde stijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDa's toch net de essentie van de 500? 'k Zou niks anders willen dan de 1.4, net omdat je hem in de toeren moet jagen, zoals zoveel andere kleine Italiaanse motoren. Een 500 op koppel rijden vind ik helemaal fout, en zo'n diesel nog meer.
Ik moet de 1.4 niet Ten eerste was het geluid dat hij produceerde veel te rauw, het leek of dat je hem constant pijn deed.
En het klinkt gewoon niet mooi Fiat 500 1.4
Zeg dit eens hardop: Fiat 500 1200, dat klinkt zoooo retro
Doe mij maar een 1200 Pop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenSoms ben ik ook blij dat ik mij morgen NIET een nieuwe 500 zou moeten aanschaffen
Alleen al bij de kleuren kan ik niet kiezen
- bossa nova white (= toch het gewoon wit, hoop ik?)
- crossover black
- calypso orange
- cha cha cha azure
- tropicalia yellow
- jive blue
valt wel al zeker af
- pasodoble red
- funk white (= toch het wit metallic, hoop ik? )
- punk grey
Ik vind qua buitenkleur ye ye green, crossover black, en mod blue het mooiste
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenvandaag een pakje aangekregen van fiat.
een geel model van de 500 met een kaartje bij. "happy new car of the year"
Wel een geslaagde cadeau
Wow Dat is pas service!
trots op zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk BerichtenIk moet de 1.4 niet Ten eerste was het geluid dat hij produceerde veel te rauw, het leek of dat je hem constant pijn deed.
En het klinkt gewoon niet mooi Fiat 500 1.4
Zeg dit eens hardop: Fiat 500 1200, dat klinkt zoooo retro
Doe mij maar een 1200 Pop
Comment
-
Comment
-
-
Gisteren met de 1.3JTD gereden
1.4 :
-Niet zo vlot, of je moet em constant op zen staart trappen, gezond
-rauw motorgeluid, ik zou het niet elke dag willen horen.
-De auto voelde zwaar aan.
-Had wel maar maagdelijke km's
Kortom, niet mijn favo motor, helemaal niet.
1.3JTD Mulitjet
-Vlot... vlooooot ! Ongelofelijk, dat ding. Mijn 1.9 voelde zo traag en sloom aan
-verrast!, er kwam zowaar een sportief klankje vanonder de kap uit, véél aangenamer dan de 1.4
-Het autootje voelde zich opperbest in het betere bochtenwerk, hij voelde lichter aan
-had 3000 km gereden
-Spijtig dat het diesel is, maar hij laat de 1.4 ver achter zich.
Het was een witte ( géén parelmoer) Lounge met glazen dak.
Comment
Comment