Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt, de 1.4 is inderdaad wat mak voor zogezegd 100 pk te hebben . De 1.2 rijdt met z'n 70(69) eigenlijk beter, raar maar waar. Hij lijkt niet echt trager en rijdt beduidend soepeler . Als je de koppelcurves bekijkt is dit logisch daar hij onder de 3500 toeren meer koppel heeft van de hoogtoerige 1.4, echt waar geloof me mannen(ik ben verkoper bij een grote Fiat concessie), de 1.2 is veruit de beste koop momenteel en 2000 euro goedkoper. Bovendien is 1.4 een echte slokop van benzine. Wachten op de aangeblazen abarth!
De diesel is ook tof. I
Da's toch net de essentie van de 500? 'k Zou niks anders willen dan de 1.4, net omdat je hem in de toeren moet jagen, zoals zoveel andere kleine Italiaanse motoren. Een 500 op koppel rijden vind ik helemaal fout, en zo'n diesel nog meer.
't Is lief maar, neen. En ik had nog zo gevraagd om me inzage te verlenen in eventuele wijzigingen. Zie dat nou.
Journalisten, 't is me wat. Ooit eens wat uitleg gegeven over problemen met slagbomen waardoor automobilisten soms snel 5 à 10 minuten stilstonden terwijl er geen trein voorbijkwam, waardoor ze tussen de slagbomen slalomden.
Het uiteindelijke artikel -en hetgeen ik zogezegd gezegd zou hebben- trok er ook in de verste verten niet op. Ongelooflijk hoe ze je woorden verdraaien...
't Is lief maar, neen. En ik had nog zo gevraagd om me inzage te verlenen in eventuele wijzigingen. Zie dat nou.
ik geloof u ook hoor.
toen ik de tekst las, en opeens aan dat cursief kwam dacht ik direct van hoe was dat G niet die al bezig was.
Ik herkende de vertrouwde stijl
Da's toch net de essentie van de 500? 'k Zou niks anders willen dan de 1.4, net omdat je hem in de toeren moet jagen, zoals zoveel andere kleine Italiaanse motoren. Een 500 op koppel rijden vind ik helemaal fout, en zo'n diesel nog meer.
Ik moet de 1.4 niet Ten eerste was het geluid dat hij produceerde veel te rauw, het leek of dat je hem constant pijn deed.
En het klinkt gewoon niet mooi Fiat 500 1.4
Zeg dit eens hardop: Fiat 500 1200, dat klinkt zoooo retro
Ik moet de 1.4 niet Ten eerste was het geluid dat hij produceerde veel te rauw, het leek of dat je hem constant pijn deed.
En het klinkt gewoon niet mooi Fiat 500 1.4
Zeg dit eens hardop: Fiat 500 1200, dat klinkt zoooo retro
-Niet zo vlot, of je moet em constant op zen staart trappen, gezond
-rauw motorgeluid, ik zou het niet elke dag willen horen.
-De auto voelde zwaar aan.
-Had wel maar maagdelijke km's
Kortom, niet mijn favo motor, helemaal niet.
1.3JTD Mulitjet
-Vlot... vlooooot ! Ongelofelijk, dat ding. Mijn 1.9 voelde zo traag en sloom aan
-verrast!, er kwam zowaar een sportief klankje vanonder de kap uit, véél aangenamer dan de 1.4
-Het autootje voelde zich opperbest in het betere bochtenwerk, hij voelde lichter aan
-had 3000 km gereden
-Spijtig dat het diesel is, maar hij laat de 1.4 ver achter zich.
Het was een witte ( géén parelmoer) Lounge met glazen dak.
Comment