Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 't Is lief maar, neen. En ik had nog zo gevraagd om me inzage te verlenen in eventuele wijzigingen. Zie dat nou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
      de 1.2 is veruit de beste koop momenteel en 2000 euro goedkoper.

1200 klinkt ook beter dan 1400

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3Power79 Bekijk Berichten
        Klopt, de 1.4 is inderdaad wat mak voor zogezegd 100 pk te hebben . De 1.2 rijdt met z'n 70(69) eigenlijk beter, raar maar waar. Hij lijkt niet echt trager en rijdt beduidend soepeler . Als je de koppelcurves bekijkt is dit logisch daar hij onder de 3500 toeren meer koppel heeft van de hoogtoerige 1.4, echt waar geloof me mannen(ik ben verkoper bij een grote Fiat concessie), de 1.2 is veruit de beste koop momenteel en 2000 euro goedkoper. Bovendien is 1.4 een echte slokop van benzine. Wachten op de aangeblazen abarth!
        De diesel is ook tof. I
        Da's toch net de essentie van de 500? 'k Zou niks anders willen dan de 1.4, net omdat je hem in de toeren moet jagen, zoals zoveel andere kleine Italiaanse motoren. Een 500 op koppel rijden vind ik helemaal fout, en zo'n diesel nog meer.

Comment

• Petrol

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            't Is lief maar, neen. En ik had nog zo gevraagd om me inzage te verlenen in eventuele wijzigingen. Zie dat nou.
            Journalisten, 't is me wat. Ooit eens wat uitleg gegeven over problemen met slagbomen waardoor automobilisten soms snel 5 à 10 minuten stilstonden terwijl er geen trein voorbijkwam, waardoor ze tussen de slagbomen slalomden.

Het uiteindelijke artikel -en hetgeen ik zogezegd gezegd zou hebben- trok er ook in de verste verten niet op. Ongelooflijk hoe ze je woorden verdraaien...

Comment

• ai! Da's minder om horen, gTa.
              Nu ja, een kwaliteitsblad is het sowieso niet, verre van en dat weten we allemaal, maar 't is hoedanook niet fair.

Je hebt me toch verrast op 't toilet. Maar dat beurt je ook niet op denk ik

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                Je hebt me toch verrast op 't toilet. Maar dat beurt je ook niet op denk ik
                Jawel, altijd al 'es een beetje willen weten hoe 't is om een bruine tjoek te zijn.

Comment

• Soms ben ik ook blij dat ik mij morgen NIET een nieuwe 500 zou moeten aanschaffen

Alleen al bij de kleuren kan ik niet kiezen

- bossa nova white (= toch het gewoon wit, hoop ik?)
                  - crossover black
                  - calypso orange
                  - cha cha cha azure
                  - tropicalia yellow
                  - jive blue

valt wel al zeker af

- pasodoble red
                  - funk white (= toch het wit metallic, hoop ik? )
                  - punk grey

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    't Is lief maar, neen. En ik had nog zo gevraagd om me inzage te verlenen in eventuele wijzigingen. Zie dat nou.
                    ik geloof u ook hoor.
                    toen ik de tekst las, en opeens aan dat cursief kwam dacht ik direct van hoe was dat G niet die al bezig was.
                    Ik herkende de vertrouwde stijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Da's toch net de essentie van de 500? 'k Zou niks anders willen dan de 1.4, net omdat je hem in de toeren moet jagen, zoals zoveel andere kleine Italiaanse motoren. Een 500 op koppel rijden vind ik helemaal fout, en zo'n diesel nog meer.

Ik moet de 1.4 niet Ten eerste was het geluid dat hij produceerde veel te rauw, het leek of dat je hem constant pijn deed.
                      En het klinkt gewoon niet mooi Fiat 500 1.4

Zeg dit eens hardop: Fiat 500 1200, dat klinkt zoooo retro

Doe mij maar een 1200 Pop
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                        Soms ben ik ook blij dat ik mij morgen NIET een nieuwe 500 zou moeten aanschaffen

Alleen al bij de kleuren kan ik niet kiezen

- bossa nova white (= toch het gewoon wit, hoop ik?)
                        - crossover black
                        - calypso orange
                        - cha cha cha azure
                        - tropicalia yellow
                        - jive blue

valt wel al zeker af

- pasodoble red
                        - funk white (= toch het wit metallic, hoop ik? )
                        - punk grey

Das nu eens 100% waar Veel te veel keuze!

Ik vind qua buitenkleur ye ye green, crossover black, en mod blue het mooiste
                        www.opelklassiek.be

Comment

• www.opelklassiek.be

Comment

• Vandaag een een vrachtwagen vol met 500'jes gezien op de e40, in allerlei kleuren... als retromoment kan dit wel tellen imo, echt een leuk bakske!
                            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• vandaag een pakje aangekregen van fiat.

een geel model van de 500 met een kaartje bij. "happy new car of the year"

Wel een geslaagde cadeau

Antwerpen is't Stad
                              en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                vandaag een pakje aangekregen van fiat.

een geel model van de 500 met een kaartje bij. "happy new car of the year"

Wel een geslaagde cadeau

Wow Dat is pas service!
                                trots op zijn!
                                www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                                  Ik moet de 1.4 niet Ten eerste was het geluid dat hij produceerde veel te rauw, het leek of dat je hem constant pijn deed.
                                  En het klinkt gewoon niet mooi Fiat 500 1.4

Zeg dit eens hardop: Fiat 500 1200, dat klinkt zoooo retro

Doe mij maar een 1200 Pop
                                  Is de 1200 een 8-klepper?

Comment

Is de 1200 een 8-klepper?
                                    ja

Comment

Petrol

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                      Luide kar

Lekker
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Gisteren met de 1.3JTD gereden

1.4 :

-Niet zo vlot, of je moet em constant op zen staart trappen, gezond
                                        -rauw motorgeluid, ik zou het niet elke dag willen horen.
                                        -De auto voelde zwaar aan.
                                        -Had wel maar maagdelijke km's

Kortom, niet mijn favo motor, helemaal niet.

1.3JTD Mulitjet

-Vlot... vlooooot ! Ongelofelijk, dat ding. Mijn 1.9 voelde zo traag en sloom aan
                                        -verrast!, er kwam zowaar een sportief klankje vanonder de kap uit, véél aangenamer dan de 1.4
                                        -Het autootje voelde zich opperbest in het betere bochtenwerk, hij voelde lichter aan
                                        -had 3000 km gereden

-Spijtig dat het diesel is, maar hij laat de 1.4 ver achter zich.

Het was een witte ( géén parelmoer) Lounge met glazen dak.
                                        www.opelklassiek.be

Comment

• nu zou je de 1.2 nog eens moeten kunnen testen

waar zou er eentje te wachten staan?

En als je in 't vervolg nog eens in 't geniep 500'tjes gaat testen... grrrr

Comment

Working...
                                          X