Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft de 1.4 geen 100pk of zo (en ook betere remmen, minder gewicht,...) ?
    Ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben (mss zelfs op dit forum).

Die moet 't dieseltje dan toch makkelijk achter zich kunnen laten, denk ik dan ?
    Life's too short. Not to. Live it.
    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
      Heeft de 1.4 geen 100pk of zo (en ook betere remmen, minder gewicht,...) ?
      Ik meen dat ooit ergens gelezen te hebben (mss zelfs op dit forum).

Die moet 't dieseltje dan toch makkelijk achter zich kunnen laten, denk ik dan ?
      Opelfreak en ik hebben vorige maand samen een 1400 gereden en ofwel was er iets mis met die kar - maar we vonden hem beiden heel erg loom

Comment

• de 1.3 diesel reed veel aangenamer dan die 1.4 100pk daar moest je steeds (te) hoog in toeren gaan om het vermogen aan te spreken bovendien was dat ook de sport uitvoering en die ophanging viel behoorlijk tegen: veel te schokkerig dan beviel de 1.3 jtd lounge versie ons veel beter

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra
        En welke motorisatie vond jij het leukst rijden? De 1.4 viel mij lelijk tegen.

Antwoord mag eventueel in het 500-topic

Comment

• was idd loom tenzij je steeds plankgas doortrekt tot 6 a 7000 toeren...

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Opelfreak en ik hebben vorige maand samen een 1400 gereden en ofwel was er iets mis met die kar - maar we vonden hem beiden heel erg loom

Comment

• voila... bevestiging

Comment

• ik wacht bij voorkeur wel op 1.3 jtd met 90pk gekoppeld aan een automaat (wordt de wagen voor m'n vriendin)

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              voila... bevestiging

Comment

• gTa in de Karaat was zalig, die blik als hij achter het stuur zit,

zo van "gaat dat hier nog lang duren, want ik wil sturen met dit ding !"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                  Luide kar

Lekker
                  Wel weinig comfy voor lange afstanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                    nu zou je de 1.2 nog eens moeten kunnen testen

waar zou er eentje te wachten staan?

En als je in 't vervolg nog eens in 't geniep 500'tjes gaat testen... grrrr

Eigenlijk gingen we voor een Grande Punto met 1.3JTD voor een maat van me
                    Toen zei de verkoopster: Ik heb géén GP meer staan met die motor maar als je wil kan je eens met de 500 diesel rijden Géén seconde moeten nadenken
                    www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                      de 1.3 diesel reed veel aangenamer dan die 1.4 100pk daar moest je steeds (te) hoog in toeren gaan om het vermogen aan te spreken bovendien was dat ook de sport uitvoering en die ophanging viel behoorlijk tegen: veel te schokkerig dan beviel de 1.3 jtd lounge versie ons veel beter

Héél juist, de 1.3 reed pakken aangenamer dan die lome 1.4
                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                        Wel weinig comfy voor lange afstanden
                        Vertel me wat
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• De Fiat 600 (ex-Seicento) zou gaan vervangen worden door een 500 "Naked" die om en bij de 8000 euro zou kosten.

Laat dat waar zijn

Comment

• Ik heb vandaag voor de eerste keer plaatsgenomen in de Fiat 500 (Autosalon), en met mijn 1m86cm had ik 0 problemen kwa plaats, zat gewoon goed. Het design en karakter van da bakske spreekt me ook echt aan Ik ben benieuwd naar de Abarth versie!

Zelfs mijn kameraad (2meter groot) had geen problemen om in de auto plaats te nemen .
                            Het bleef wel een fantastisch zicht toen je hem uit het "piepklein" autootje zag komen

Comment

• Toch wel een erg geinig karretje Gisteren eentje gezien met striping in de kleuren van de italiaanse vlag; net een pizzadoos. In het wit met sport pack en panorama dak vind ik hem helemaal af.
                              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                Toch wel een erg geinig karretje Gisteren eentje gezien met striping in de kleuren van de italiaanse vlag; net een pizzadoos. In het wit met sport pack en panorama dak vind ik hem helemaal af.
                                hou het hier even in het oog dan. De mijne is juist zo

Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                  hou het hier even in het oog dan. De mijne is juist zo
                                  Prachtig Dede Alvast erg gefeliciteerd en ik zal het in het oog houden..
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik heb altijd al een zwak gehad voor dit toffe speelgoedautootje, al van sinds het enkel maar bestond op internet.

Maar ik heb nu voor de eerste keer in realiteit kennis gemaakt met het interieur op het autosalon en ben ook nog eens serieus positief onder den indruk van de zeer goede assemblagekwaliteit en materiaalkeuze !

Comment

• Die hostessen op het salon waren ferm.
                                      Dat retro jurkje mogen ze aan elke 500 eigenares geven, het straatbeeld zou nog meer opfleuren.

Comment

• Massa's foto's Fiat 500

Retrostyle

Bijgevoegde Bestanden
                                        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Iemand toevallig de prijslijst van de 500 in PDF?

Comment

Working...
                                          X