Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIemand toevallig de prijslijst van de 500 in PDF?
Waarschijnlijk morgen testrit met Diesel en Benzineversies.
Dadelijk eens eentje configureren
Comment
-
Probeer deze eens http://www.flickr.com/groups/nf500/pool/show/
en op " NF 500 For the New Fiat 500 group " klikken- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, ik heb er nu ook eentje.
Daarom dat ik bij de dealer was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenwat doe jij bij een FIAT dealer???
Opt salon was het daar te druk naar mijn zin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten500 inspecteren en info inwinnen.
Opt salon was het daar te druk naar mijn zin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenidd, op het salon was het echt druk bij die 500's... heb zelfs een kind moeten wegstampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zag u zitten, dus ben wijselijk doorgewandeld
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtenen geen hallo zeggen of niks
Neen, we waren er blijkbaar wel op dezelfde dag, maar kheb u niet gezien.
Comment
-
Vandaag 2 gezien op dezelfde moment. 2 firmakarren van een verschillend bedrijf. En ik heb er afgelope dagen nog enkele andere gezien die van een firma waren. Zelfs op mijn weekendwerk hebben ze er gekocht. één ervan is een rode met van dat bruin leder interieur. PRACHTIG!!!!
Vandaag heb ik er 8 gezien, je gaat ze nog beu zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie 3% korting die je krijgt van de staat, is dat op totaalprijs, of op basisprijs?
Enkel op de diesel krijg je 3% korting en deze is op de totaalprijs dus de opties inbegrepen met een max van 615€ .Maar aangezien er ook een roetfilter op de diesel zit krijg je nog een 150€ extra korting .
Meer info op deze site :
- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Dat zwart met rood interieur valt nog wel mee, en het zal ook niet veel gekozen worden, maar de buitenkant is iets té zwart.
Wit is op de 500 nog best leuk langs buiten, maar 1. dat zal één van de populairste kleuren worden en 2. dan heb je zo'n smerig wit stuk op je dashboard ook.
Comment
-
Bedankt!
Net eens uitgerekend.
Normale prijs: 19.914.19
Prijs na kortingen: 19.166.76
En dan heb je:
1.3 JTDm Sport
- Metaalkleur
- Leder
- Sky Dome
- Bi-zone Airco
- Automaat
- PDC
- ESP
- Hifi Sound System
- Ipod-kabel
Datzelfde in 1.4 16V
19.674,19
Diesel is dus € 500 goedkoper in aankoop.
En gerekend over een jaar rijden:
30.000km
1.4: 6,3l/100km => 1890 liter (@1,5€) => 2835
1.3: 4,2l/100km => 1260 liter (@1€) => 1260
Op het eerste jaar rijden scheelt dat dus € 2075 als je diesel pakt.
En tegenover nu is dat een jaarlijkse besparing van € 3915
Mss wel de moeite om eens over te denken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenDat zwart met rood interieur valt nog wel mee, en het zal ook niet veel gekozen worden, maar de buitenkant is iets té zwart.
Wit is op de 500 nog best leuk langs buiten, maar 1. dat zal één van de populairste kleuren worden en 2. dan heb je zo'n smerig wit stuk op je dashboard ook.
Dat rode interieur is ondertussen ook al komen te vervallen wegens ontdekken van de optie leder
Comment
Comment