Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Als hare Justy dit jaar hard wordt afgekeurd (wat nog niet zo zeker is, hij gaat niet kapot) zal er een vervanger moeten komen.
Ik heb al meerdere malen laten weten dat er een nieuwe 500 komt Nu moet je weten dat ze bij ons thuis helemaal anti-fiat zijn door de slechte 126-ervaringen tussen '78 en '87
Fiat zal dit jaar al enorm veel aandacht weten te trekken met de nieuwe 500, maar het ziet er naar uit dat het Italiaanse merk ook in 2008 graag volop in de spotlights staat. Dan zal men namelijk de Abarth versie van de 500 presenteren, welke momenteel op de Nurburgring in Duitsland getest wordt. Op het eerste gezicht zijn er geen grote verschillen met de standaardversie, maar het hier getoonde prototype is voorzien van een grotere luchtinlaat vóór. Die is nodig om de 1,4 liter turbomotor goed te kunnen koelen. Ook monteert Fiat grotere velgen met laag profiel banden om de 500 nog meer kartachtige rijeigenschappen mee te kunnen geven. De achterzijde wordt verfraaid met een bescheiden spoiler en veel van de chromen decoratie bij de standaard 500 is vervangen door zwart of in de carrosseriekleur gespoten materiaal. Dit doet de kleine Fiat net iets minder retro ogen en dat is op zich geen verkeerde ingreep. Net zoals het grote voorbeeld Mini zal de koper van de 500 Abarth met allerlei accessoires kunnen personaliseren. . . De genoemde turbomotor is goed voor 150 pk, waarmee de 500 Abarth in ongeveer 8 seconden naar 100 km/u moet kunnen sprinten. Hiermee is de Italiaan sneller dan de Mini Cooper, terwijl de prijs ook nog eens gunstiger uit zal vallen: Autointernationaal.nl gokt op afgerond 20 mille. Succes is dus verzekerd, ook al zal het Fiat vermoedelijk niet lukken om hetzelfde messcherpe weggedrag als de Mini te realiseren. Voor een kekke stoplichtsprinter maakt dat natuurlijk niet uit.
bron: autointernationaal.nl
ik zeg het u...dat ding gaat verkopen gelek zot!!!!
Fiat zal dit jaar al enorm veel aandacht weten te trekken met de nieuwe 500, maar het ziet er naar uit dat het Italiaanse merk ook in 2008 graag volop in de spotlights staat. Dan zal men namelijk de Abarth versie van de 500 presenteren, welke momenteel op de Nurburgring in Duitsland getest wordt. Op het eerste gezicht zijn er geen grote verschillen met de standaardversie, maar het hier getoonde prototype is voorzien van een grotere luchtinlaat vóór. Die is nodig om de 1,4 liter turbomotor goed te kunnen koelen. Ook monteert Fiat grotere velgen met laag profiel banden om de 500 nog meer kartachtige rijeigenschappen mee te kunnen geven. De achterzijde wordt verfraaid met een bescheiden spoiler en veel van de chromen decoratie bij de standaard 500 is vervangen door zwart of in de carrosseriekleur gespoten materiaal. Dit doet de kleine Fiat net iets minder retro ogen en dat is op zich geen verkeerde ingreep. Net zoals het grote voorbeeld Mini zal de koper van de 500 Abarth met allerlei accessoires kunnen personaliseren. . . De genoemde turbomotor is goed voor 150 pk, waarmee de 500 Abarth in ongeveer 8 seconden naar 100 km/u moet kunnen sprinten. Hiermee is de Italiaan sneller dan de Mini Cooper, terwijl de prijs ook nog eens gunstiger uit zal vallen: Autointernationaal.nl gokt op afgerond 20 mille. Succes is dus verzekerd, ook al zal het Fiat vermoedelijk niet lukken om hetzelfde messcherpe weggedrag als de Mini te realiseren. Voor een kekke stoplichtsprinter maakt dat natuurlijk niet uit.
bron: autointernationaal.nl
ik zeg het u...dat ding gaat verkopen gelek zot!!!!
Wat zou de inruilwaarde zijn voor mijn Grande Punto?
nog 41 dagen en we krijgen EINDELIJK de gewone te zien. Voor mij zal het wel bij die versie blijven. Enkel twijfel ik nog tussen de 1,3 multijet of de 1,4 benzine... Ik zal wel tesristjes met beiden doen
Zo zot zal die nu ook weer niet verkopen, vrees ik. Fiat blijft met een lelijke deuk in zijn imago rondrijden, al lijkt er met de nieuwe Bravo en deze 500beterschap op komst.
Vorig jaar hebben we daar enkele mallen van gezien, op schoolreis in Turijn.
Comment