Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtenalfa en fiat in turnhout is niet BUGA maar VAG, en Anthonissen zijn alfadealer-licensie wordt niet verlengd....
Of aan de inkom ofzo.
Ergens stond ook Buga
Comment
-
Ja klopt zij kopen zelf hun wagens via BUGA aan voorlopig dan toch gewoon om te zien hoe het fiat en alfa dealership verloopt. Vond ze er wel erg vriendelijk.
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOp die kerel zijn kaartje stond volgens mij Buga ook op.
Of aan de inkom ofzo.
Ergens stond ook Buga
Comment
-
Korting krijg je nergens enkel op de diesel heb je een premie, is in totaal ongeveer een 500 euro geloof ik.
Van zodra de 90 pk 1.3 jtd gekoppeld aan een automaat (zoals in de grande punto) beschikbaar is, gaan we er waarschijnlijk 1 bestellen voor de vriendin...
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVandaag een 300km met het bakkie gereden, en een offerte laten opstellen.
Kerel had er al meer dan 20 verkocht zei ie, maar nog nooit zo een dure
Korting gaf ie wel niet, want de vraag is groter dan het aanbod.
Donderdag eens bij een andere garage gaan horen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMomenteel zaten ze aan mei-juni.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk BerichtenKorting krijg je nergens enkel op de diesel heb je een premie, is in totaal ongeveer een 500 euro geloof ik.
Van zodra de 90 pk 1.3 jtd gekoppeld aan een automaat (zoals in de grande punto) beschikbaar is, gaan we er waarschijnlijk 1 bestellen voor de vriendin...
de 105pk van de Y zou anders ook niet misstaan in de 500...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk BerichtenKorting krijg je nergens enkel op de diesel heb je een premie, is in totaal ongeveer een 500 euro geloof ik.
Ah, komt de 90pk?
Die kerel belt maar niet of die automaat nu beschikbaar gaat worden op de diesel, morgen eens langsrijden. Ging dat vandaag doen, maar kans niet meer gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
De 500 heeft een dik gat Maar toch... zo'n 1.2 POP of naked
Maar niks vergeleken met spook
Comment
-
mij hebben ze verteld dat de diesel er waarschijnlijk met de automaat komt maar dan in 90pk versie zoals in de grande punto, ze konden wel niet zeggen wanneer...
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie premie is 3% op factuurprijs en dan nog eens 200€ omdat je een roetfilter hebt.
Ah, komt de 90pk?
Die kerel belt maar niet of die automaat nu beschikbaar gaat worden op de diesel, morgen eens langsrijden. Ging dat vandaag doen, maar kans niet meer gehad.
Comment
Comment