Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• maar verkoopt wel nevenimport fiat 500 tjes

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Buga Turnhout.

anthonissen heeft geen fiat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
      alfa en fiat in turnhout is niet BUGA maar VAG, en Anthonissen zijn alfadealer-licensie wordt niet verlengd....
      Op die kerel zijn kaartje stond volgens mij Buga ook op.

Of aan de inkom ofzo.

Ergens stond ook Buga

Comment

• Ja klopt zij kopen zelf hun wagens via BUGA aan voorlopig dan toch gewoon om te zien hoe het fiat en alfa dealership verloopt. Vond ze er wel erg vriendelijk.

Op die kerel zijn kaartje stond volgens mij Buga ook op.

Of aan de inkom ofzo.

Ergens stond ook Buga

Comment

• Vriendelijk zeker en vast.

Vriendin komt vandaag terug van skivakantie, dus pak dat we daar dinsdag of donderdag terug staan om eentje te bestellen als ze toestemming krijgt van thuis om haar mini na anderhalf jaar al in te ruilen

Comment

• deze middag een eenzame 500 langs de kant van de weg zien staan... eventjes gezelschap gehouden

ooit moet ik zo toch iets in m'n garage staan hebben hoor, goe geweten

Comment

• Comment

• Is er al sprake van een zwaardere dieselmotor voor in de 'cinquecento' ?

Comment

• Vandaag een 300km met het bakkie gereden, en een offerte laten opstellen.

Kerel had er al meer dan 20 verkocht zei ie, maar nog nooit zo een dure

Korting gaf ie wel niet, want de vraag is groter dan het aanbod.
                  Donderdag eens bij een andere garage gaan horen.

Comment

• En hoeveel maanden zou het duren eer ze kunnen leveren ??
                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Momenteel zaten ze aan mei-juni.

Comment

• Denk dat ik wel is een testritje ga maken , ziet er mij een tof auto'ke uit, kopen is wel niet aan de orde.

Comment

• Korting krijg je nergens enkel op de diesel heb je een premie, is in totaal ongeveer een 500 euro geloof ik.

Van zodra de 90 pk 1.3 jtd gekoppeld aan een automaat (zoals in de grande punto) beschikbaar is, gaan we er waarschijnlijk 1 bestellen voor de vriendin...

Vandaag een 300km met het bakkie gereden, en een offerte laten opstellen.

Kerel had er al meer dan 20 verkocht zei ie, maar nog nooit zo een dure

Korting gaf ie wel niet, want de vraag is groter dan het aanbod.
                          Donderdag eens bij een andere garage gaan horen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Momenteel zaten ze aan mei-juni.
                            Hmm dat valt nog goed mee precies. Ik had erger verwacht!

Comment

Korting krijg je nergens enkel op de diesel heb je een premie, is in totaal ongeveer een 500 euro geloof ik.

Van zodra de 90 pk 1.3 jtd gekoppeld aan een automaat (zoals in de grande punto) beschikbaar is, gaan we er waarschijnlijk 1 bestellen voor de vriendin...
                              er is toch geen sprake van een 90pk versie?
                              de 105pk van de Y zou anders ook niet misstaan in de 500...

Comment

Korting krijg je nergens enkel op de diesel heb je een premie, is in totaal ongeveer een 500 euro geloof ik.

Die premie is 3% op factuurprijs en dan nog eens 200€ omdat je een roetfilter hebt.

Ah, komt de 90pk?
                                Die kerel belt maar niet of die automaat nu beschikbaar gaat worden op de diesel, morgen eens langsrijden. Ging dat vandaag doen, maar kans niet meer gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten

De 500 heeft een dik gat Maar toch... zo'n 1.2 POP of naked
                                  Maar niks vergeleken met spook
                                  www.opelklassiek.be

Comment

• mij hebben ze verteld dat de diesel er waarschijnlijk met de automaat komt maar dan in 90pk versie zoals in de grande punto, ze konden wel niet zeggen wanneer...

Die premie is 3% op factuurprijs en dan nog eens 200€ omdat je een roetfilter hebt.

Ah, komt de 90pk?
                                    Die kerel belt maar niet of die automaat nu beschikbaar gaat worden op de diesel, morgen eens langsrijden. Ging dat vandaag doen, maar kans niet meer gehad.

Comment

• Vet

Morgen nog eens langs de Jean gaan

Comment

• Jean = cool.
                                        Ben jij nog naar Sovvelaar gereden ofzo?

Comment

• Aria-concept of zoiets, waarschijnlijk weer zo'n groene auto...

Wel de eerste foto's met deze velgen, zeer knap imo.

Comment

Working...
                                          X