Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panerex Bekijk BerichtenVraagje :
Weet er iemand wat dit is :
[ATTACH]52108[/ATTACH]
een geheimzinnig knopje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panerex Bekijk BerichtenOnze 500 werd afgelopen week geleverd.
Hij staat nog enkele dagen bij de dealer en ik heb nog niet door de handleiding kunnen bladeren.
Vraagje :
[ATTACH]52108[/ATTACH]
P.
trouwens ook interesse om naar de italo meet te komen 21 juli
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panerex Bekijk BerichtenOnze 500 werd afgelopen week geleverd.
Hij staat nog enkele dagen bij de dealer en ik heb nog niet door de handleiding kunnen bladeren.
Vraagje :
[ATTACH]52108[/ATTACH]
P.
Moest het een wedstrijdvraag zijn dan zou ik gokken op een aansluitmogelijkheid (12V , usb, ipod.......).
Laat het eens weten als je het boekje hebt gelezen.
Comment
-
Vraagje :
[ATTACH]52108[/ATTACH]
P.
Comment
-
Gevonden !
Het is geen knop maar een 'dock' voor een navigatieschermpje.
Zie bladzijde 6 en verder in deze link :
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panerex Bekijk BerichtenGevonden !
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Panerex Bekijk BerichtenGevonden !
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenheb jij die blue en me nav er bij genomen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichtenalé, dan had ik toch 5 op 10 gekregen zeker
Sorry hoor, maar de term 'aansluitmogenlijkheid' gevolgd door een opsomming van enkele producten die daarvoor dan in aanmerking zouden kunnen komen verdient echt geen 5 op 10.
Meer nog : Het is mijn overtuiging dat eenieder die een dermate vaag taalgebruik hanteert binnen de context van een specifieke vraagstelling zoals de mijne er eigenlijk beter aan zou doen om helemaal geen antwoord te geven.
Immers, waar zouden we eindigen als we dergelijke antwoorden zouden belonen met een 5 op 10 ?
Moeten we dan ook de mensen die als anwoord iets geopperd hadden in de trant van " misschien is het een reserve schakelaar voor de bediening van het tankluikje" ook maar royaal belonen met een ruime voldoende ?
Ah ja ! want het betreft in dat geval immers ook een insinuatie op iets dat te maken heeft met het elektrisch circuit van de wagen.
Ik zeg dus volmonding : NEEN, dit is zeker geen 5 op 10 waard !
U krijgt van mij dan ook precies die quotatie waar U mijns inziens recht op heeft .
En vooraleer ik ze geef, wil ik nog even mijn overtuiging delen over het feit dat elkeen zal inzien dat deze quotatie vooral is ingegeven door een sterk gevoel voor naastenliefde mijnentwege !
Voilá : 4,5 / 10
Volgende keer beter !
P.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chummy dj Bekijk Berichtenzijn er hier met ervaring wat de fiat 500 betreft,kzou eentje willen kopen,maar zit nog tetwijfelen...ook moeilijk wat de kleur betreft,zag bij Buga in Geel een bruine staan,presies ook mooi
Comment
-
Exclusive Fiat 500 Loaner Car for Ferrari Owners
Two hundred exclusive Fiat 500 vehicles, from which 60 units are going to the UK, have been set aside for European Ferrari customers requiring a loaner vehicle during servicing. Ferrari has chosen the small Fiat for its clients who appreciate Italian style, and like unique products.
Based on the 500 Sport version with traditional Ferrari red paintwork, the exclusive special editions are fitted with the 1.4-litre 100 bhp engine and offer a tuned exhaust system by long time Ferrari components supplier, Magneti Marelli.
Also included: red brake callipers, a sports pedal set, special black steering wheel with red stitching, and 16-inch alloy wheels. Other features include automatic climate control, electric sunroof, prestigious Frau leather interior, stereo, fog lights, numbered plate on the dashboard and Limited Edition wording on the kick plates.
Exclusive Fiat 500 Loaner CarEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichteniemand intresse voor een groepsaankoop van 500 abarthjes? zodat ieders van ons een leuk procentje kan afdwingen...
ik zie zo'n abarth zitten als 2de auto en voor men vrouwke, al zal ik er zelf zeer veel met weg zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKoop jij maar een Corsa OPC
kuis je mond met zeep jij. Het gaat hier over auto's met charisma, niet over tjoeningbakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenkuis je mond met zeep jij. Het gaat hier over auto's met charisma, niet over tjoeningbakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenKoop jij maar een Corsa OPC
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenkuis je mond met zeep jij. Het gaat hier over auto's met charisma, niet over tjoeningbakken
*neemt bruin zeep van lotuzzz en geeft ze aan dédé*
spoelen zeg ik u SPOELEN!
Comment
Comment