Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      das ni grappig

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Fiat 500 wordt gemeen
        15 september 2008 · Tekst Alexander Inia
        De Fiat 500 heeft z’n succes vooral te danken aan z’n aaibare uiterlijk. Er zijn echter ook liefhebbers die het graag wat spannender zien. Voor hen is er de 500 Diabolika, een speciale versie van Studio Torino.
        Technisch is er niets veranderd, maar qua uiterlijk des te meer. De zwarte lak is geheel nieuw en de rode stylingselementen achter geven de 500 een flink agressiever aanzien. Verder biedt de Diabolika speciaal lichtmetaal van Borani, Brembo remklauwen en uniek Pirelli rubber. Binnenin heeft Studio Torino werk gemaakt van het stuurwiel, de versnellingspook en de handrem. Bovendien heeft de bekleding een ‘comic’ design.
        De 500 Diabolika is tot stand gekomend in een samenwerking tussen StudioTorino, Mycrom en Astorina, een uitgever van comics. StudioTorino gaat vijftig exemplaren maken, de prijs is nog niet bekend.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

kweenie maar euh, is hier vraag naar?
            dashbord is knap maar daar blijft het bij

Comment

• heeft wel iets vind ik

Comment

• Leenauto voor Ferrari-rijders

Ferrari-rijders die in Duitsland hun auto wegbrengen voor een servicebeurt, krijgen een Fiat 500 als leenauto mee. En niet zomaar eentje: het is de in samenwerking met Ferrari ontwikkelde ‘Limited Edition’.
                Alle dertig Ferrari-partners in Duitsland hebben speciale mede door Ferrari ontwikkelde Fiat 500 ingezet als leenauto. Het is natuurlijk nogal een overgang, maar om het leed te verzachten is de speciale 500 in elk geval in het beroemde Rosso Ferrari uitgevoerd. Ook ligt deze 500 wat lager dan een standaard exemplaar en 16 inch wielen, speciale rode remklauwtjes en een uitlaat met een indrukwekkend geluid. Binnenin is het leder wat de klok slaat en verder zijn er sportpedalen en een lederen stuurwiel met rood stiksel. De Ferrari –bezitters hebben maar de beschikking over 100 pk.
                In totaal worden er tweehonderd van deze ‘Limited Edition’ 500 gebouwd. Daarvan zijn er nu dus al dertig vergeven als leenauto voor de Duitse Ferrari-handelaren.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• zalig!!!! dat interieurtje

ik moet men eigen eens een ferrari aanschaffen hé

Comment

• Leuk

Het is een leuke auto... maar voor de vrouw
                      Voor een man moet je al een abarth rijden wil je nog enigsinds mannelijk overkomen bij je vrienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RuuTT Bekijk Berichten
                        Het is een leuke auto... maar voor de vrouw
                        Voor een man moet je al een abarth rijden wil je nog enigsinds mannelijk overkomen bij je vrienden
                        allee, dus den dédé is een janet

Comment

• Best wel stoer dat hok hierboven

Comment

• in Latem hebben ze er zo enkele staan. Knappe karretjes.

Comment

• 500 >>>>>>> Enzo

Comment

• Naar het schijnt moet de verkoop hiervan nog al tegenvallen? Een klant van ons (bij ons produceren we vinyl en laminaat voor wagens en dergelijke te bestickeren) heeft voor Fiat België een Fiat 500 moeten bestickeren als flowerpower-mobiel. En daar gaan ze nu mee rondrijden door heel België om de wagen wat meer in beeld te krijgen om zo klanten te lokken.
                                De bestickering is wel enorm knap! Valt echt op. Ga eens zien als ik die foto's op het werk ergens kan vinden en dan zal ik ze eens posten hier.
                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Ik begin ze meer en meer tegen te komen in het verkeer maar enorm veel? ...

nee, dat is nog wat anders.

Comment

• Hier in de buurt rijden er veel meer Mini's dan 500'tjes, alhoewel ik ze toch veel zie rijden hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                                      Naar het schijnt moet de verkoop hiervan nog al tegenvallen? Een klant van ons (bij ons produceren we vinyl en laminaat voor wagens en dergelijke te bestickeren) heeft voor Fiat België een Fiat 500 moeten bestickeren als flowerpower-mobiel. En daar gaan ze nu mee rondrijden door heel België om de wagen wat meer in beeld te krijgen om zo klanten te lokken.
                                      De bestickering is wel enorm knap! Valt echt op. Ga eens zien als ik die foto's op het werk ergens kan vinden en dan zal ik ze eens posten hier.
                                      Ben van plan een 500 abarth te laten bestickeren. Kun je me eens een aantal adressen geven?

Comment

• 500 Abarth is binnen bij Buga.

Zaterdag openen ze hun showroom en kan je ook (korte) testritjes maken.

Comment

• Comment

Working...
                                          X