Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    500 Abarth is binnen bij Buga.

Zaterdag openen ze hun showroom en kan je ook (korte) testritjes maken.
    Is al langer binnen. Ze heben er al week of 3 mee rondgereden hier in Antwerp.

Comment

• Tof forum, gasten! (doe zo voort)

Was eigenlijk op zoek naar mensen die de (opgelegde?!) verkoopprijzen van de Fiat 500 ook nogal verdacht vinden. Dacht dat prijsafspraken toch verboden waren?

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
      Trouwens, als je een goei korting vraagt, duikt de basisprijs wel onder de 10k denk ik.
      Maar niks hè! Nog gene cent ging er van af! Een salonpromotie van €500,- op min. €1.000,- opties, dat wel.
      Uiteindelijk toch maar eentje besteld (1,2 - Sport): Matten en een brandblusser heb ik er bij gekregen (zucht).

Ben eens benieuwd of ze hun beloofde restwaarde kunnen waarmaken, heb hier ergens gelezen: Nog 72% op 4 jaar.

BTW voorlopig de Fiat 500 online config beter niet gebruiken, want klopt van geen kanten! Prijzen van voor december 2008, opties die schijnbaar niet samen kunnen, enz...

Comment

• voor wanneer zou de abarth 110 pk 1.3 diesel zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bettes Bekijk Berichten
          Ben eens benieuwd of ze hun beloofde restwaarde kunnen waarmaken, heb hier ergens gelezen: Nog 72% op 4 jaar.
          naar mijn mening eerder restwaarde 65% één minuut na het verlaten van de garage....
          of was dat "min"72% ?? Dat zou wel kunnen kloppen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            naar mijn mening eerder restwaarde 65% één minuut na het verlaten van de garage....
            of was dat "min"72% ?? Dat zou wel kunnen kloppen
            LOL!

Maar daar ben ik dan ook bang voor! Tis en blijft 'maar ne Fiat'... Dat de eerste generatie 500's zo in trek is, zal ook maar weer een hype zijn, net zoals met de keverkes een paar jaar geleden toen de New Beetle verscheen...

Comment

• Vandaag zag ik op een Nederlandse tv zender reclame voor de Fiat 500 met start/stop-systeem.
              Wanneer komt deze beschikbaar op de Belgische markt? En is dit met benzine of diesel motor? Of beide?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                Vandaag zag ik op een Nederlandse tv zender reclame voor de Fiat 500 met start/stop-systeem.
                Wanneer komt deze beschikbaar op de Belgische markt? En is dit met benzine of diesel motor? Of beide?
                Is nu reeds te verkrijgen maar enkel op de 1.2 benzinemotor.

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Heb nog een vraagje voor de Fiat mensen.

Welke zijn de standaardvelgen op de 1.2 benzine lounge uitvoering?

In de car configurator kan ik dit niet vinden.

2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                  2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Dat zijn deze velgen in 15"
                    Bijgevoegde Bestanden
                    - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Fuck man, moest ik mijn Dooper niet hebben en minder kilometers per dag doen zou de 500 Abarth onmiddellijk voor mijn deur staan!

Ik loop er zo zot van !

Comment

• Barbie Fiat 500: dames, deze is voor jullie!

3 maart 2009 | Tekst: Nic de Boer
                        Is je man nu al de hele dag niet los te krijgen van autoweek.nl? Dan is deze speciaal voor jullie, dames - als pleister op de wonde. We willen niet rolbevestigend zijn, maar de verjaardags-500 van Barbie kan toch onmogelijk voor mannen bedoeld zijn.

Voor de vijftigste verjaardag van Barbie maakte Fiat deze speciale 500. Op 9 maart wordt hij in Milaan aan het publiek getoond tijdens de modeweek. Daar komt hij aan met Barbie op de bijrijdersstoel – Ken zit achter het stuur, want autorijden is natuurlijk mannenwerk. Vanuit de auto stappen ze op een roze loper.
                        Roberto Giolito heeft ‘m ontworpen. Hij zorgde voor een diepglanzende zuurstokroze lak. Binnenin is er zilver gelamineerde alcantara bekleding die volgens zijn maker ‘schittert tot aan het dak’. Maar er zijn meer glitters: ook de lijsten in het interieur, de wieldoppen en de raamomlijsting zijn voorzien van uitbundige glimmertjes.
                        In het handschoenenkastje is er speciale ruimte voor lippenstift. Het opbrengen kan niet misgaan door de met LED verlichte make-upspiegel. De auto heeft zijn eigen hoes waarop de klassieke 500 staat afgebeeld en een handtekening van Barbie prijkt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik zie juist op het nieuws dat de helft van de 500's niet door de keuring geraken omdat er een probleem is met de achterophanging .
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Er is niks mis met die achterophanging, het probleem is GOCA.

Comment

• Maakt niet uit of het probleem bij Fiat (wat ik betwijfel) of bij GOCA zit, feit is wel dat ge met een jonge auto zit en al een probleem hebt om door de keuring te raken.
                                En die groen kaart hebt ge toch wel nodig lijkt mij.
                                Weer lekker voor het imago van Fiat

Comment

• Met de Micra van mijn moeder hebben we dit ook al voorgehad.
                                  Er zat te veel verschil in ophanging tussen de linker en rechterachteras.
                                  Probleem kunnen "oplossen" door de bandenspanning wat te verlagen, of wat meer gewicht in de koffer te leggen.
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichten
                                    Ik zie juist op het nieuws dat de helft van de 500's niet door de keuring geraken omdat er een probleem is met de achterophanging .
                                    Is weer typisch Belgische autokeuring: de ene helft geraakt niet door de keuring en de ander helft wel. Het is alles of niks. Geluk gehad of een slechte dag van de keurmeester.

Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                                    Er is niks mis met die achterophanging, het probleem is GOCA.
                                    2nd!

Comment

• Die ophangingstest is een probleem voor ALLE kleine auto's. Ik los het met mijn clio op door goed vol te tanken en bandenspanning iets lager te zetten.

Die test moet dringend afgeschaft/aangepast worden! Ik heb zelfs voor niets mijn schokdempers erdoor eens laten vervangen. Maar nu weet ik wel beter...

Comment

• Niet alleem met kleine auto's.
                                        dacht hier ooit ergens gelezen te hebben dat iemand met een audi TT met die speciale ophanging "magnetic ride" ook problemen had met de keuring van zijn wagen. Bij Audi was alles oké en op de keuring was hij afgekeurd.
                                        2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                        2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                        2014 Opel Astra OPC
                                        2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Nice
                                          2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Working...
                                          X