Oorspronkelijk geplaatst door Stancke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Tof forum, gasten! (doe zo voort)
Was eigenlijk op zoek naar mensen die de (opgelegde?!) verkoopprijzen van de Fiat 500 ook nogal verdacht vinden. Dacht dat prijsafspraken toch verboden waren?
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenTrouwens, als je een goei korting vraagt, duikt de basisprijs wel onder de 10k denk ik.
Uiteindelijk toch maar eentje besteld (1,2 - Sport): Matten en een brandblusser heb ik er bij gekregen (zucht).
Ben eens benieuwd of ze hun beloofde restwaarde kunnen waarmaken, heb hier ergens gelezen: Nog 72% op 4 jaar.
BTW voorlopig de Fiat 500 online config beter niet gebruiken, want klopt van geen kanten! Prijzen van voor december 2008, opties die schijnbaar niet samen kunnen, enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bettes Bekijk BerichtenBen eens benieuwd of ze hun beloofde restwaarde kunnen waarmaken, heb hier ergens gelezen: Nog 72% op 4 jaar.
of was dat "min"72% ?? Dat zou wel kunnen kloppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtennaar mijn mening eerder restwaarde 65% één minuut na het verlaten van de garage....
of was dat "min"72% ?? Dat zou wel kunnen kloppen
Maar daar ben ik dan ook bang voor! Tis en blijft 'maar ne Fiat'... Dat de eerste generatie 500's zo in trek is, zal ook maar weer een hype zijn, net zoals met de keverkes een paar jaar geleden toen de New Beetle verscheen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenVandaag zag ik op een Nederlandse tv zender reclame voor de Fiat 500 met start/stop-systeem.
Wanneer komt deze beschikbaar op de Belgische markt? En is dit met benzine of diesel motor? Of beide?
2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic
Comment
-
Dat zijn deze velgen in 15"Bijgevoegde Bestanden- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
- VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014
Comment
-
Barbie Fiat 500: dames, deze is voor jullie!
3 maart 2009 | Tekst: Nic de Boer
Is je man nu al de hele dag niet los te krijgen van autoweek.nl? Dan is deze speciaal voor jullie, dames - als pleister op de wonde. We willen niet rolbevestigend zijn, maar de verjaardags-500 van Barbie kan toch onmogelijk voor mannen bedoeld zijn.
Voor de vijftigste verjaardag van Barbie maakte Fiat deze speciale 500. Op 9 maart wordt hij in Milaan aan het publiek getoond tijdens de modeweek. Daar komt hij aan met Barbie op de bijrijdersstoel – Ken zit achter het stuur, want autorijden is natuurlijk mannenwerk. Vanuit de auto stappen ze op een roze loper.
Roberto Giolito heeft ‘m ontworpen. Hij zorgde voor een diepglanzende zuurstokroze lak. Binnenin is er zilver gelamineerde alcantara bekleding die volgens zijn maker ‘schittert tot aan het dak’. Maar er zijn meer glitters: ook de lijsten in het interieur, de wieldoppen en de raamomlijsting zijn voorzien van uitbundige glimmertjes.
In het handschoenenkastje is er speciale ruimte voor lippenstift. Het opbrengen kan niet misgaan door de met LED verlichte make-upspiegel. De auto heeft zijn eigen hoes waarop de klassieke 500 staat afgebeeld en een handtekening van Barbie prijkt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Met de Micra van mijn moeder hebben we dit ook al voorgehad.
Er zat te veel verschil in ophanging tussen de linker en rechterachteras.
Probleem kunnen "oplossen" door de bandenspanning wat te verlagen, of wat meer gewicht in de koffer te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk BerichtenIk zie juist op het nieuws dat de helftvan de 500's niet door de keuring geraken omdat er een probleem is met de achterophanging .
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenEr is niks mis met die achterophanging, het probleem is GOCA.
Comment
-
Die ophangingstest is een probleem voor ALLE kleine auto's. Ik los het met mijn clio op door goed vol te tanken en bandenspanning iets lager te zetten.
Die test moet dringend afgeschaft/aangepast worden! Ik heb zelfs voor niets mijn schokdempers erdoor eens laten vervangen. Maar nu weet ik wel beter...
Comment
-
Niet alleem met kleine auto's.
dacht hier ooit ergens gelezen te hebben dat iemand met een audi TT met die speciale ophanging "magnetic ride" ook problemen had met de keuring van zijn wagen. Bij Audi was alles oké en op de keuring was hij afgekeurd.2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
2014 Opel Astra OPC
2015 Audi TT TDI S-Line
Comment
Comment