Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik denk het ook... het behoord aan die zwart-bruinachtige 500 waarschijnlijk.
Er zijn eindeloos veel combinaties mogelijk om uw 500 te personaliseren! Dit is gewoon een lekker bakje, of het nu een hit gaat worden of niet.
Ik ben
Ben ik ook van overtuigd, uiteraard zullen de vele mogelijke persoonlijke combinaties ook tot een "minder" resulataat kunnen leiden, maar dit wagentje is zeker knap!
Ben ik ook van overtuigd, uiteraard zullen de vele mogelijke persoonlijke combinaties ook tot een "minder" resulataat kunnen leiden, maar dit wagentje is zeker knap!
Hopelijk hebben ze bij Fiat nu ook de ballen om bij Lancia de Fulvia uit te brengen.
Ze zouden beter bij Fiat de ballen hebben om een fatsoenlijke opvolger voor de eighties Lancia Delta te zorgen, dat was pas een wagen.
Ik hoop trouwens dat deze 500 voor Fiat een groot succes wordt, ze verdienen het eerlijk gezegd wel. De styling is alleszins heel geslaagd te noemen, en de keuze om een Abarth versie te maken kan ik alleen maar toejuichen.
Comment