Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was eigenlijk op zoek naar mensen die de (opgelegde?!) verkoopprijzen van de Fiat 500 ook nogal verdacht vinden. Dacht dat prijsafspraken toch verboden waren?
Maar niks hè! Nog gene cent ging er van af! Een salonpromotie van €500,- op min. €1.000,- opties, dat wel.
Uiteindelijk toch maar eentje besteld (1,2 - Sport): Matten en een brandblusser heb ik er bij gekregen (zucht).
Ben eens benieuwd of ze hun beloofde restwaarde kunnen waarmaken, heb hier ergens gelezen: Nog 72% op 4 jaar.
BTW voorlopig de Fiat 500 online config beter niet gebruiken, want klopt van geen kanten! Prijzen van voor december 2008, opties die schijnbaar niet samen kunnen, enz...
Zijn ook aan het zien achter een tweede kleine stadswagen. Wat is er mogelijk voor een basic fiat 500 1.2 benzine? Gaat er nog iets af van de officiële prijs van 11.223 €?
Zijn ook aan het zien achter een tweede kleine stadswagen. Wat is er mogelijk voor een basic fiat 500 1.2 benzine? Gaat er nog iets af van de officiële prijs van 11.223 €?
Mijn ouders hebben, bovenop de 3% ecopremie, nog 3% korting gekregen van de garage.
De 95 pk jtd is eindelijk uit! ( ongeveer 17 000 euro in sport uitvoering)
Dankzij z'n lage uitstoot krijgt hij de 15 procent overheidskorting...
Ik heb prijs laten maken.... van de garage zou ik nog 5 procent extra korting krijgen en een stel matjes.
Vandaag met de nieuwe 1.4 100pk van mijn zus gereden. Vlot karretje - duidelijk andere motorsturing met de sportknop. Een Abarth moet helemaal dikke fun zijn.
6-bak schakelt heel soepel, mooie afwerking, plofjes te horen. Zit is naar mijn goesting te hoog, ik zit liever iets lager bij de grond.
Vandaag met de nieuwe 1.4 100pk van mijn zus gereden. Vlot karretje - duidelijk andere motorsturing met de sportknop. Een Abarth moet helemaal dikke fun zijn.
6-bak schakelt heel soepel, mooie afwerking, plofjes te horen. Zit is naar mijn goesting te hoog, ik zit liever iets lager bij de grond.
Wij hebben de 1.4 niet gekozen omdat ik vaak gelezen heb dat ie wat tegenviel qua prestaties. Om vlot te rijden moet ie hoog in de toeren worden gehouden wat resulteert in een hoog verbruik (toch voor een 1.4).
Ben wel jaloers dat je er al mee kunnen rijden hebt .
Wij hebben de 1.4 niet gekozen omdat ik vaak gelezen heb dat ie wat tegenviel qua prestaties. Om vlot te rijden moet ie hoog in de toeren worden gehouden wat resulteert in een hoog verbruik (toch voor een 1.4).
Ben wel jaloers dat je er al mee kunnen rijden hebt .
Ik heb dat ook nog gelezen, maar ik moet toch mijn mening herzien na er mee gereden te hebben. Voorwaarde om vinnig vooruit te komen is dat de sportknop aanstaat, dit verandert het karakter van de auto compleet.
En mag gezien worden: witte met bleek interieur, open dak, parkeersensoren, meerspakige velgen 16", parkeersensoren.
Ik heb dat ook nog gelezen, maar ik moet toch mijn mening herzien na er mee gereden te hebben. Voorwaarde om vinnig vooruit te komen is dat de sportknop aanstaat, dit verandert het karakter van de auto compleet.
En mag gezien worden: witte met bleek interieur, open dak, parkeersensoren, meerspakige velgen 16", parkeersensoren.
Op het open dak na, quasi identiek als die van mijn ma . Knap bakske! Wens ze maar alvast proficiat en veel rijplezier ermee .
In een bepaalde Fiat garage, regio Lembeke-Eeklo , stond er een gelijkaardige zoals jij beschreven hebt. We hebben nog getwijfeld maar uiteindelijk toch voor de 1.2 gegaan. Ons moeder laat de Z3 nu al + 10l/100 km zuipen dus idem met de 1.4. Eens benieuwd hoeveel de 1.2 bij haar zal verbruiken .
Op het open dak na, quasi identiek als die van mijn ma . Knap bakske! Wens ze maar alvast proficiat en veel rijplezier ermee .
In een bepaalde Fiat garage, regio Lembeke-Eeklo , stond er een gelijkaardige zoals jij beschreven hebt. We hebben nog getwijfeld maar uiteindelijk toch voor de 1.2 gegaan. Ons moeder laat de Z3 nu al + 10l/100 km zuipen dus idem met de 1.4. Eens benieuwd hoeveel de 1.2 bij haar zal verbruiken .
Fiat zet zijn eerste voorzichtige schreden op het elektrische pad met de 500. Op de autoshow in Detroit was deze stoere verschijning te zien.
Fiat heeft is in het verleden al flink bezig geweest met elektrische auto’s. Dat heeft onder meer de Panda en Cinquecento elettra opgeleverd. Op de autoshow in Detroit is het de beurt aan de moderne 500. Het zijn voorzichtige schreden van Fiat, want enige informatie bij deze showauto, wordt niet vrijgegeven. Wel valt op dat de elektrische 500 een beetje à la Abarth is uitgevoerd en het interieur is aangekleed met lekker veel leer.
Het is dus nog maar de vraag of en op welke termijn Fiat met een elektrisch aangedreven 500 komt. Het verhaal gaat dat Fiat deze auto wil gaan bouwen in Mexico, waar in de nabije toekomst ook de normale 500’s voor de Amerikaanse markt worden gemaakt. De 500 zal de enige Fiat zijn die op het Amerikaanse continent te koop komt. Verder gaat de Fiat Group Alfa Romeo’s naar de overkant brengen en zullen Lancia’s als Chrysler worden verkocht.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
In de fabriek in het Poolse Tychy is het halfmiljoenste exemplaar van de moderne Fiat 500 geproduceerd. Het is een 1.2 Start&Stop in de kleur Funk White.
Het blijft maar feest bij Fiat. Hebben we net de laatste confetti uit ons haar gehaald na de viering van dertig jaar Panda, nu kunnen de feestmutsen weer uit de kast voor de halfmiljoenste Fiat 500. Vorige week is die in Tychy van de band gerold. En dan te bedenken dat de moderne 500 pas 21 maanden in productie is.
Inmiddels wordt het rugzakje in 83 landen verkocht. Vanzelfsprekend is Italië de grootste afnemer. Daar zijn inmiddels 244.755 stuks verkocht. Maar ook Frankrijk (58.425), Groot-Brittannië (51.445), Duitsland (48.319) droegen bij aan het succes. Ook Nederland (13.682) doet op zijn eigen bescheiden wijze mee. Met dat verkoopaantal staan we nog altijd voor op landen als Zwitserland (10.765), Spanje (10.103), België (9.954), Japan (9.030) en Oostenrijk (8.964).
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment