Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dan zal het toch een van de eerste zijn . Heb je al enig idee voor de kleur en uitvoering?
    Een kennis van ons gaat er misschien eentje kopen om zijn Italiaans interieur mee te promoten .

Comment

• Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar een wit-beige met de abarthvelgen. Interieur wil ik liefst leder maar dat moet ik eerst allemaal eens in het echt of op persfoto's zien want daar is momenteel te weinig van bekend.

Hieronder hetgeen ik in de conceptlab gemaakt heb. Dit is de richting waarin ik aan het denken ben

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• ik zou echt niet weten hoe ik mijn 500 zou samenstellen

Hoeveel verschillende mogelijkheden zijn er niet? Ik zou alleen al voor de kleur(en)combinaties niet kunnen kiezen, denk

Dit moet gewoon een auto worden waarvan je er bijna nooit twee identiek dezelfden van gaat tegenkomen

Comment

• Denk er wel aan dat het irl niet zo uitgebreid zal zijn als op de concept lab he. Maar je zal er idd ver in kunnen gaan. Mijn bedoeling is om hem toch vrij clean te houden met een extra retro touch

Antwerpen is't Stad

Comment

• Ik zou een blauwe of een zwarte nemen, met enkele subtiele Italiaanse vlaggetjes, twee paar deftige alu-velgen eronder en binnenin liefst zo sober mogelijk. Niet te veel franjes dus voor mij .

Comment

• ik denk dat ik em mss wel in het rood zou nemen allesinds niet in een donkere kleur.

Comment

• Met liefst zoveel mogelijk Ferrari-badges zeker .

Comment

• Helemaal niet... een oude 500 vind ik ook mooi staan in het rood Ik zou vooral naar z'n voorvader kijken om em samen te stellen.

Comment

• Die restauranthouder waarvan ik eerder van sprak heeft nu ook een oude 500, net helemaal laten restaureren. Het is een rode met opzij 2 Ferraribadges, een stoffen open dak en achteraan een mandje op een chromen beugel . Binnenin is het denk ik zwart namaakleder.

Comment

• skai heet dat, skai zalig toch?

ik wil het ook in m'n 126.

Comment

• Ik wou nog skai zeggen, maar wist niet hoe ik het moest schrijven dus schreef ik maar 'namaakleder' .

Comment

• Edit.

Comment

• Als ik hem niet in het wit-beige neem kan het mss ook een donkerrood worden. Als ze iets hebben genre ferrari Rosso Rubinoof rosso fiorano zal ik er eens serieus over moeten nadenken. Er is zo een kleur voor de Grande Punto en de nieuwe Bravo dus kan wel eens goed uitdraaien.

Antwerpen is't Stad

Comment

• Comment

• Comment

• zoepah!

Comment

• hoeveel NCAP-sterren haalt dit kleintje?
                                    Last edited by ; 21/06/2007, 20:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten

nou ja
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Die witte is prachtig retro

Comment

• zaaaaaaalig ik kan al niet meer kiezen tussen rood of wit?

Comment

Working...
                                          X