Zijn er al prijzen bekend?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenZijn er al prijzen bekend?
startprijs zou rond de 10.000 euro liggen maar Fiat hoopt erop dat de klant zijn 500 een pak opties meegeeft en gaat personaliseren... zodat de gemiddelde 500 voor 14-15k de deur zou uitgaan
... of zoiets ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenhoeveel NCAP-sterren haalt dit kleintje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik las in een autogids het volgende:
startprijs zou rond de 10.000 euro liggen maar Fiat hoopt erop dat de klant zijn 500 een pak opties meegeeft en gaat personaliseren... zodat de gemiddelde 500 voor 14-15k de deur zou uitgaan
... of zoiets ongeveer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik las in een autogids het volgende:
... of zoiets ongeveer.
in NL komt hij tussen de pannda en de punto te liggen
ik dacht aan een beginprijs van 9000 euro!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenDas veel te duur !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichtende punto beginnt bij 9.900 euro??
in NL komt hij tussen de pannda en de punto te liggen
ik dacht aan een beginprijs van 9000 euro!
ik hoop ook dat ie goedkoper gaat zijn, doch eentje met opties zal geld kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenik zeg maar wat de autogids schreef, hé jann
ik hoop ook dat ie goedkoper gaat zijn, doch eentje met opties zal geld kosten.
ik denk/hoop dat ie tussen de punto en panda komt te liggen...
en dat gekoppeld met een FIATrestwaarde....
ik weet waar naar uit te kijken op autozone binnen 3 jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenpas maar op, de fiatrestwaarde zou wel eens omhoog kunnen gaan bij den deze
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenIets te guitig (lees: voor vrouwen en gays) naar mijn zin.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Ik vind hem helemaal goed, denk echter dat de typische 500 rijder anders is dan de mini -rijder. Ik bedoel hiermee dat ik denk dat de 500 rijder nostalgischer is en de nieuwe 500 in dat opzicht te modern zal vinden.sigpic
www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland
Comment
Comment