Vandaag een klein testritje kunnen versieren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fiat 500
Collapse
X
-
Wel traag
't Was anders de 1400 met 100 pk. Het was opvallen hoe langzaam de naald van bv. 40 km/u naar 60 km/u kroop. Mijn Tigra heeft 10 pk minder en weegt 100 kg meer... hij is vlotter
Dat was dan ook zowat de enige smet op de wagen in mijn ogen. Karretje ziet er geweldig uit. Zijn looks maken alles goed. Na een aanpassingsperiode zou het een fijne speelkameraad kunnen worden. Misschien dat het dieseltje nog de best krachtbron is in deze 500?
Ondanks dit gebrek aan vermogen zou ik toch ook eens de 1200 willen rijden Moest ik morgen m'n 500 bestellen, ik zou gerust een kale basic-versie overwegen. Raar maar waar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWel traag
't Was anders de 1400 met 100 pk. Het was opvallen hoe langzaam de naald van bv. 40 km/u naar 60 km/u kroop. Mijn Tigra heeft 10 pk minder en weegt 100 kg meer... hij is vlotter
Nu ja: stroomlijn is alvast niet goed, en het opgegeven gewicht is wat laag denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichtenen het opgegeven gewicht is wat laag denk ik.
Comment
-
en de vele jonge meisjes die er waarschijnlijk op zijn... neem er maar meteen parkeersensoren bij
of we gaan veel bekraste 500's gaan zien hij heeft redelijk dode hoek...
het wagentje heeft minpuntjes, maar ik vergeef het hem, ik ben verliefd... nog steeds
Comment
-
Dat was dan ook zowat de enige smet op de wagen in mijn ogen. Karretje ziet er geweldig uit. Zijn looks maken alles goed. Na een aanpassingsperiode zou het een fijne speelkameraad kunnen worden. Misschien dat het dieseltje nog de best krachtbron is in deze 500?
Ondanks dit gebrek aan vermogen zou ik toch ook eens de 1200 willen rijden Moest ik morgen m'n 500 bestellen, ik zou gerust een kale basic-versie overwegen. Raar maar waar
ik ben er persoonlijk ook volledig weg van, zeker in het wit, met zwarte spiegeltjes, panoramisch schuifdak en 18 duimers
Maar ja, ik zie mij dat nog niet kopen met 3 peuters op de achterbank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
ik ben er persoonlijk ook volledig weg van, zeker in het wit, met zwarte spiegeltjes, panoramisch schuifdak en 18 duimers
Comment
-
Ik was er ook bij, en idd, hij voelde wat traag aan, verder héél leuke auto! Zelf zou ik de kaalste van de kaalste nemen met diesel erin En die dode hoek, amaai Goed da we met 2 waren toen ik achteruit een straat moest opdraaien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenVandaag voor de eerste keer eentje zien staan aan een Fiat garage, ziet er goed uit! Denk toch wel is een testrit te zullen aanvragen, probleem is, waar steek ik mijne nieuwen auto weg . Overkant van de straat zetten ofzo .
Comment
-
Nice
Ook al met een Y plaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk BerichtenVandaag op den e17 een trailer vol 500tjes gezien. Echt prachtig. Een rood voor mij, graag!
Als opties heb ik em laten voorzien van het volledige chroom pakket Moet er gewoon op!
Hier mijn impressie:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenSorry maar ik vind het echte schijte lelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtenals je dan toch uniek wil zijn, plaats dan de kit van die vanop het autosalon in Essen! Dat was pas een pièce unique
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenwelke want er zijn er al een aantal he. Hopelijk niet die van MS design want dan is het precies een winkelkarretje achteraan met die spoiler. Hoewel die wide body dan weer wel geslaagd is op foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichtengoh, ik geloof dat hij in de hal stond met TechArt, waar de Mini Challenge stond, Brabus, Dodge, etc
Comment
Comment