Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag een klein testritje kunnen versieren

Comment

• Wel traag

't Was anders de 1400 met 100 pk. Het was opvallen hoe langzaam de naald van bv. 40 km/u naar 60 km/u kroop. Mijn Tigra heeft 10 pk minder en weegt 100 kg meer... hij is vlotter

Dat was dan ook zowat de enige smet op de wagen in mijn ogen. Karretje ziet er geweldig uit. Zijn looks maken alles goed. Na een aanpassingsperiode zou het een fijne speelkameraad kunnen worden. Misschien dat het dieseltje nog de best krachtbron is in deze 500?

Ondanks dit gebrek aan vermogen zou ik toch ook eens de 1200 willen rijden Moest ik morgen m'n 500 bestellen, ik zou gerust een kale basic-versie overwegen. Raar maar waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
        Wel traag

't Was anders de 1400 met 100 pk. Het was opvallen hoe langzaam de naald van bv. 40 km/u naar 60 km/u kroop. Mijn Tigra heeft 10 pk minder en weegt 100 kg meer... hij is vlotter

Ja, was ook een kritiek in AG. Naar 100 is de 500 theoretisch een tientje rapper dan de Corsa, maar eer we aan de kilometer zijn ligt de 500 meer dan een halve seconde achterop...

Nu ja: stroomlijn is alvast niet goed, en het opgegeven gewicht is wat laag denk ik.
        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
          en het opgegeven gewicht is wat laag denk ik.
          ja, ik kan dat ook moeilijk geloven auto voelt echt zwaar aan.

Comment

• en de vele jonge meisjes die er waarschijnlijk op zijn... neem er maar meteen parkeersensoren bij

of we gaan veel bekraste 500's gaan zien hij heeft redelijk dode hoek...

het wagentje heeft minpuntjes, maar ik vergeef het hem, ik ben verliefd... nog steeds

Comment

Wel traag

Dat was dan ook zowat de enige smet op de wagen in mijn ogen. Karretje ziet er geweldig uit. Zijn looks maken alles goed. Na een aanpassingsperiode zou het een fijne speelkameraad kunnen worden. Misschien dat het dieseltje nog de best krachtbron is in deze 500?

Ondanks dit gebrek aan vermogen zou ik toch ook eens de 1200 willen rijden Moest ik morgen m'n 500 bestellen, ik zou gerust een kale basic-versie overwegen. Raar maar waar
              Volgens verschillende persartikels zou de 1.2 in verhouding interessanter zijn dan de 1.4...

ik ben er persoonlijk ook volledig weg van, zeker in het wit, met zwarte spiegeltjes, panoramisch schuifdak en 18 duimers
              Maar ja, ik zie mij dat nog niet kopen met 3 peuters op de achterbank

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten

ik ben er persoonlijk ook volledig weg van, zeker in het wit, met zwarte spiegeltjes, panoramisch schuifdak en 18 duimers
                16" ziet er al potig genoeg uit
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ik was er ook bij, en idd, hij voelde wat traag aan, verder héél leuke auto! Zelf zou ik de kaalste van de kaalste nemen met diesel erin En die dode hoek, amaai Goed da we met 2 waren toen ik achteruit een straat moest opdraaien
                  www.opelklassiek.be

Comment

• Vandaag voor de eerste keer eentje zien staan aan een Fiat garage, ziet er goed uit! Denk toch wel is een testrit te zullen aanvragen, probleem is, waar steek ik mijne nieuwen auto weg . Overkant van de straat zetten ofzo .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk Berichten
                      Vandaag voor de eerste keer eentje zien staan aan een Fiat garage, ziet er goed uit! Denk toch wel is een testrit te zullen aanvragen, probleem is, waar steek ik mijne nieuwen auto weg . Overkant van de straat zetten ofzo .
                      Ik arriveerde daar ook met een vectra van 1,5 jaar oud!
                      www.opelklassiek.be

Comment

Wel traag

Nice

Ook al met een Y plaat.

Comment

• Vandaag op den e17 een trailer vol 500tjes gezien. Echt prachtig. Een rood voor mij, graag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mr-e Bekijk Berichten
                            Vandaag op den e17 een trailer vol 500tjes gezien. Echt prachtig. Een rood voor mij, graag!
                            Ik wil een 1.3JTD, uitvoering POP, in de kleur yé-yé-Green, met de italiaanse vlag aan de zijkant en 14" wieldopkes kweet wel niet of ik er meer dan 13000euro voor over zou hebben

Als opties heb ik em laten voorzien van het volledige chroom pakket Moet er gewoon op!

Hier mijn impressie:

www.opelklassiek.be

Comment

• Monaco Elite heeft de 500 ook onder handen genomen

Dat grilletje onderaan in de voorbumper en die achterschort met dubbele uitlaat maken wel kans om er bij mij op te komen

Antwerpen is't Stad
                              en al de rest is parking!!

Comment

• Sorry maar ik vind het echte schijte lelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Sorry maar ik vind het echte schijte lelijk...
                                  kwestie van smaak he. Die achterbumper is iig

Antwerpen is't Stad

Comment

• als je dan toch uniek wil zijn, plaats dan de kit van die vanop het autosalon in Essen! Dat was pas een pièce unique

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                      als je dan toch uniek wil zijn, plaats dan de kit van die vanop het autosalon in Essen! Dat was pas een pièce unique
                                      welke want er zijn er al een aantal he. Hopelijk niet die van MS design want dan is het precies een winkelkarretje achteraan met die spoiler. Hoewel die wide body dan weer wel geslaagd is op foto

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                        welke want er zijn er al een aantal he. Hopelijk niet die van MS design want dan is het precies een winkelkarretje achteraan met die spoiler. Hoewel die wide body dan weer wel geslaagd is op foto
                                        goh, ik geloof dat hij in de hal stond met TechArt, waar de Mini Challenge stond, Brabus, Dodge, etc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                          goh, ik geloof dat hij in de hal stond met TechArt, waar de Mini Challenge stond, Brabus, Dodge, etc
                                          zal wss deze zijn

Antwerpen is't Stad

Comment

Working...
                                          X