Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klopt, de 1.4 is inderdaad wat mak voor zogezegd 100 pk te hebben . De 1.2 rijdt met z'n 70(69) eigenlijk beter, raar maar waar. Hij lijkt niet echt trager en rijdt beduidend soepeler . Als je de koppelcurves bekijkt is dit logisch daar hij onder de 3500 toeren meer koppel heeft van de hoogtoerige 1.4, echt waar geloof me mannen(ik ben verkoper bij een grote Fiat concessie), de 1.2 is veruit de beste koop momenteel en 2000 euro goedkoper. Bovendien is 1.4 een echte slokop van benzine. Wachten op de aangeblazen abarth!
De diesel is ook tof. I
er zat zelfs nog een ander artikeltje bij met gTa, ik ga nog eens zoeken in welk topic dat best past ...
Ik ben dus geenszins tevreden met wat ze met mijn tekst hebben gedaan. Zowat alles dat te lezen staat daar, is mijn tekst, maar ze verhakselen dat compleet kapot, en steken dan mooi de pluimen op eigen hoed door er mooi hun tekst van te maken, en mij dan middels "Hij vertelt: ..." enkel het saaiste gedeelte van de tekst in de mond te leggen. 't Is smerig, niks meer, niks minder.
Comment