Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag 2 gezien op dezelfde moment. 2 firmakarren van een verschillend bedrijf. En ik heb er afgelope dagen nog enkele andere gezien die van een firma waren. Zelfs op mijn weekendwerk hebben ze er gekocht . één ervan is een rode met van dat bruin leder interieur. PRACHTIG!!!!
Vandaag heb ik er 8 gezien, je gaat ze nog beu zien
Die 3% korting die je krijgt van de staat, is dat op totaalprijs, of op basisprijs?
Enkel op de diesel krijg je 3% korting en deze is op de totaalprijs dus de opties inbegrepen met een max van 615€ .Maar aangezien er ook een roetfilter op de diesel zit krijg je nog een 150€ extra korting .
Dat zwart met rood interieur valt nog wel mee, en het zal ook niet veel gekozen worden, maar de buitenkant is iets té zwart.
Wit is op de 500 nog best leuk langs buiten, maar 1. dat zal één van de populairste kleuren worden en 2. dan heb je zo'n smerig wit stuk op je dashboard ook.
Dat zwart met rood interieur valt nog wel mee, en het zal ook niet veel gekozen worden, maar de buitenkant is iets té zwart.
Wit is op de 500 nog best leuk langs buiten, maar 1. dat zal één van de populairste kleuren worden en 2. dan heb je zo'n smerig wit stuk op je dashboard ook.
Interieur en exterieur zijn volledig onafhankelijk van elkaar te bepalen.
Dat rode interieur is ondertussen ook al komen te vervallen wegens ontdekken van de optie leder
Comment