Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
    Fiat 500 1400

Geen diesel in zo'n retro karretjes!
    maar zeker niet die 1400... weinig sportief aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
      Carlito als je nog info moet hebben vraag je het maar he k heb hier ondertussen al een hele kaft vol met alles dat met de 500 te maken heeft. En dan nog een paar 100MB op de computer van folders, optielijsten, accessoires, ....

of anders vraag je het zondag he als ik mee ga naar de nurburgring
      Ja, wie chipt die blokjes?

Ik heb schrik dat die 75pk te weinig gaat zijn.

Of weet jij toevallig of ze daar ook een zwaardere diesel in gaan leggen. iets van 115pk ofzo

Nuja, morgen testrijden en dan zullen we zien.

Comment

• Voor onzen Dédé:

Comment

• Comment

• wat een loser die heeft geen open dak

bedankt voor de foto's. Ze zijn al opgeslagen
            en hou het vanaf zaterdag avond maar in het oog want dan zal je ze kunnen spotten

Antwerpen is't Stad
            en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Ja, wie chipt die blokjes?

Ik heb schrik dat die 75pk te weinig gaat zijn.

Of weet jij toevallig of ze daar ook een zwaardere diesel in gaan leggen. iets van 115pk ofzo

Nuja, morgen testrijden en dan zullen we zien.
              welke firmas dat juist doen moet ik eens nakijken. Heb dat enkel op de sites gevonden. Heb er al gevonden die tot 100pk gaan maar dat vertrouw ik niet echt

Antwerpen is't Stad

Comment

dan klopt de configurator niet
                gezien op autosalon
                Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                Bestelt
                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                  wat een loser die heeft geen open dak

bedankt voor de foto's. Ze zijn al opgeslagen
                  en hou het vanaf zaterdag avond maar in het oog want dan zal je ze kunnen spotten
                  Zalig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                    gezien op autosalon
                    Jij hebt gelijk

Comment

• carlo, gij rekent 30.000km per jaar met zo'n karretje?

Comment

• Net testrit gedaan met de 1.3 JTDm met 75pk met Lounge-pakket.

Rijdt goed, stukken beter dan verwacht, minstens even goed dan de MINI.

Over 2 à 3 weken verwacht ik een bestelling te kunnen plaatsen.

Fiat 500 Sport 1.3 JTDm
                        - Zwarte metaalkleur
                        - Verchroomde buitenspiegels
                        - Sky dome
                        - Chroom kit
                        - Parkeerhulpsysteem
                        - Navigatie

Mss worden er nog een paar details veranderd, maar ik denk van niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          carlo, gij rekent 30.000km per jaar met zo'n karretje?
                          Daar gáát ook 30.000km/jaar mee gedaan worden.

Comment

• Zo zal ie hoogstwaarschijnlijk worden.

Ik heb wel de neiging om een rode streep over de flank te laten trekken, maar dat vloekt mss irl..
                            Last edited by ; 31/05/2008, 18:05.

Comment

• jipie ze krijgt er mss nog een zusje bij binnenkort

ik heb een zwarte met rode streep al irl gezien en dat is echt AF
                              Een aanrader is ook de lederen pook. Ik heb die genomen en ligt zoveel beter in de hand he.

Bekijk het zondag maar tijdens de Walenrit

Antwerpen is't Stad

Comment

• zal ik zeker doen!

Vind het al een beetje spijtig dat het niet voor mij is

Comment

Net testrit gedaan met de 1.3 JTDm met 75pk met Lounge-pakket.

Over 2 à 3 weken verwacht ik een bestelling te kunnen plaatsen.

Fiat 500 Sport 1.3 JTDm
                                  - Zwarte metaalkleur
                                  - Verchroomde buitenspiegels
                                  - Sky dome
                                  - Chroom kit
                                  - Parkeerhulpsysteem
                                  - Navigatie

Mss worden er nog een paar details veranderd, maar ik denk van niet.
                                  Vet,heb vandaag een zwarte gezien in Rotterdam met volledig getinte ruiten ,maar dit lijkt me geen wagen voor u ....ik kan fout zijn

Comment

Daar gáát ook 30.000km/jaar mee gedaan worden.
                                    Vind het supervette karretjes, maar voor +30k per jaar te doen zou ik echt wel naar iets anders zoeken

Comment

• Die jasjes zijn in één woord : ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALIG !
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                        Vet,heb vandaag een zwarte gezien in Rotterdam met volledig getinte ruiten ,maar dit lijkt me geen wagen voor u ....ik kan fout zijn
                                        Is ook niet voor mij

Is voor een vriendin.

Nuja, ik zou het niet erg vinden om met dit te rijden, het rijdt iig beter dan een MINI MKII en een niet-S MKI.

Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        Vind het supervette karretjes, maar voor +30k per jaar te doen zou ik echt wel naar iets anders zoeken
                                        Nja, het budget is redelijk beperkt he.
                                        En een MINI Cabrio wegdoen voor een Golf of een Fabia ofzo is ook niet alles.
                                        En als ze écht lange afstanden moet doen kan ze kiezen uit een E90 318d, Range Rover TdV8 of Range Rover Sport TdV8.
                                        Maar die 500 rijdt best wel comfy op de snelweg ook. Hoewel ik het spitsrijden niet vertrouw, maar daar vertrouw ik geen enkele wagen genre Clio of kleiner in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          ..het rijdt iig beter dan een MINI MKII en een niet-S MKI.
                                          Qué ??

Zowat alle tests die ik al zag vertellen het tegenovergestelde. De conclusie luidt telkens weer "leuk karretje, maar qua rijplezier komt het ding nog niet aan de enkels van de MINI"...

niet dus volgens jou?
                                          Wat is "goed rijden" hier volgens jou? sportiviteit? wegligging? snelheidsgevoel? "kart-allures"? comfort? .....

verlicht me.

Comment

Working...
                                          X